printlogo


کد خبر: 258436تاریخ: 1401/8/8 00:00
خبر

شروع تمرین تیم ملی با 10 بازیکن
در فاصله سه هفته تا شروع جام جهانی ۱۰ بازیکن با حضور در کمپ تیم‌های ملی دور جدید تمرینات را آغاز کردند. علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، مرتضی پورعلی‌گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سامان فلاح، میلاد سرلک، امید ابراهیمی، وحید امیری و مهدی ترابی ۱۰ بازیکنی بودند که با نظارت کارلوس کی‌روش در پک به تمرین پرداختند.
این تمرین از ساعت ۱۶:۴۵ آغاز شد و بازیکنان تمرینات ریکاوری ذهنی و بدنی خود را پشت سر گذاشتند. همچون تمرینات گذشته بازیکنان در بخش تمرین با دوچرخه ثابت، بازی رقبای تیم ملی در جام جهانی را تماشا کردند و نقاط ضعف و قوت حریفان به بازیکنان گفته شد.
قرار است بازیکنان ملی‌پوش که جمعه بازی کردند، از امروز به سایر بازیکنان اضافه شوند. همچنین بازیکنان ملی‌پوش استقلال نیز پس از سوپرجام چهارشنبه به جمع سایر ملی‌پوشان اضافه خواهند شد.
 
بازگشت بایرن مونیخ به صدر جدول
بایرن مونیخ با برتری 2-6 مقابل ماینتس به صدر جدول بوندس‌لیگا برگشت. در این بازی 6 بازیکن مختلف موفق شدند برای بایرن گل بزنند. سادیو مانه ستاره بایرن بود که یک گل زد و دو گل دیگر ساخت. گنابری، موسیالا، گورتزکا، تل و چوپو موتینگ سایر گلزنان بایرن در این بازی بودند. این ششمین برد متوالی بایرن در تورنمنت‌های مختلف بود و توانسته در این بازی‌ها 25 گل بزند.
اسون اولریش که در این بازی به جای مانوئل نویر مصدوم درون دروازه بایرن ایستاده بود، روی یکی از گل‌ها اشتباه بزرگی داشت.
بایرن با این برد 25 امتیازی شد و حداقل برای 24 ساعت صدرنشین است، ولی در صورتی که یونیون برلین شگفتی‌ساز امروز بتواند مونشن گلادباخ را شکست دهد به صدر جدول برمی‌گردد.
 
یک برد پرگل دیگر برای ناپولی
صدرنشین سری A به لطف برد 4 بر صفر خانگی برابر ساسولو جایگاهش را استحکام بخشید.
برای ناپولی که در این فصل تن به شکست نداده، مهاجم نیجریه‌ای این تیم ویکتور اوسیمن سه بار در دقایق 4، 19 و 77 و پدیده گرجستانی آن‌خویچا کواراتسخلیا در دقیقه 36 گلزنی کردند تا دهمین برد تیم آبی‌پوش جنوب ایتالیا رقم بخورد. با این نتیجه شاگردان اسپالتی 32 امتیازی شدند. میلان، تیم دوم جدول 26 امتیازی است و برای نزدیک شدن به ناپولی امشب باید در زمین تورینو به پیروزی برسد. همچنین اوسیمن با هت‌تریک در این بازی هفت گله شد و در جدول برترین گلزنان لیگ در کنار مارکو آرناتوویچ از بولونیا قرار گرفت.


Page Generated in 0.0050 sec