printlogo


کد خبر: 258435تاریخ: 1401/8/8 00:00
صدرنشینی منچسترسیتی با هنرنمایی دبروین

منچسترسیتی با تک گل کوین دبروین در زمین لستر به پیروزی رسید تا با 29 امتیاز و پیش از بازی امروز آرسنال – ناتینگهام فارست صدرنشین شود. لستر در این بازی نمایش خیلی خوبی داشت و دفاع بی‌نقص این تیم اجازه نداد سیتی فرصت‌های زیادی به دست آورد. از طرف دیگر خط حمله سیتی بدون ارلینگ هالند زهر همیشگی را نداشت. با این حال دبروین در دقیقه 49 ضربه ایستگاهی را با ضربه‌ای مهار نشدنی وارد دروازه لستر کرد تا سیتی به سه امتیاز مهم برسد. گواردیولا هفته گذشته گفته بود که دبروین هنوز در آمادگی کامل نیست، ولی بعد از این بازی حرفش را اصلاح کرد و گفت: «دبروین به روزهای اوج خودش بازگشته. او بازیکنی فوق‌العاده است و خودش نیز این را می‌داند. او در چند بازی قبلی چندان آماده نبود، اما در این بازی دوباره عملکرد بسیار خوبی داشت.»
گواردیولا درباره بازی فشرده میزبان گفت: «با تیمی روبه‌رو شدیم که با پنج مدافع در مقابل دروازه خود دفاع می‌کرد. همچنین جیمی واردی توانست رودری را به خود مشغول کند و چهار بازیکن خط میانی لستر نیز در نزدیکی مدافع این تیم و در مقابل محوطه 18 قدم بازی می‌کردند و در این شرایط به معنای واقعی کلمه هیچ فضایی برای بازیسازی و خلق موقعیت برای تیم مقابل وجود ندارد. ما یک تیم فوق‌العاده برای حرکت از پشت و یا استفاده از توپ‌های دوم نیستیم، به همین دلیل باید در چنین شرایطی صبور بوده، ناامید نشویم و اجازه ندهیم حریف از ضد حملات یا ضربات آزاد استفاده کند.»

شکست سنگین چلسی
دیروز گراهام پاتر در برابر تیم سابقش ناکامی بزرگی را تجربه کرد و چلسی در زمین برایتون با نتیجه 4 بر یک شکست خورد. جالب اینکه این اولین برد دربی سرمربی جدید برایتون و جانشین پاتر محسوب می‌شود. چلسی با این شکست در امتیاز 21 باقی ماند. تاتنهام هم چیزی نمانده بود که در زمین بورنموث متوقف شود، ولی گل دقایق پایانی بنتانکور کمک کرد که شاگردان کونته به برتری 2-3 برسند و در رده سوم 26 امتیازی شوند. نیوکاسل هم دیروز استون‌ویلا را با 4 گل شکست داد تا در رده چهارم 24 امتیازی شود.
 


Page Generated in 0.0053 sec