printlogo


کد خبر: 258422تاریخ: 1401/8/7 00:00
خبر


بیانی: فرق استقلال و هوادار چه بود؟
شاهرخ بیانی مربی هوادار درباره شکست تیمش مقابل استقلال می‌گوید: «بازی بسیار خوب و یکی از بهترین دیدارهای این دوره تا پایان هفته یازدهم بود. در نیمه اول به آن صورت خوب نبودیم اما در نیمه دوم مدام فشار آوردیم که نتوانستیم نتیجه را تغییر بدهیم. این برد مبارک استقلال باشد‌. آنها هم خیلی خوب بودند. فرق استقلال و هوادار همین استفاده کردن از موقعیت‌های کوچک است‌. روی تجربه‌شان گل زدند اما ما به‌دلیل بی‌تجربگی نتوانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم.» مربی هوادار درخصوص حواشی ایجاد شده بین دو نیمکت در اواخر بازی این‌طور می‌گوید: «هیچ حاشیه‌ای نبود‌. به هر حال لب خط در فوتبال ایران خیلی قشنگ است و خیلی اعتراض می‌کنند‌. خارجی‌های استقلال اعتراض نمی‌کردند اما باید مراقب خسرو حیدری و بیژن طاهری باشیم که لب خط خیلی شلوغ می‌کردند‌. به هر حال این برد مبارک‌شان باشد.»
 
کریمی: چطور همه هافبک‌های صنعت نفت چپ پا هستند
فیروز کریمی سرمربی صنعت نفت آبادان درباره شرایط تیمش در بازی با پیکان می‌گوید: «هر پنج تعویض ما درخواست بازیکنان بود، درخواست خود بازیکنان بود و التماسی بود. هر پنج بازیکن! من می‌دانم چه می‌خواهید بگویید. شش بازیکن بودند نه پنج بازیکن، بله شش تا بودند نه پنج بازیکن! با التماس و دلداری دادن و قوت قلب دادن ما آنها را نگه داشتیم. هر پنج تا اختیاری بود. نحوه بازی‌ای که ارائه می‌شود قابل رؤیت است. تمام آنهایی که تعویض شدند خواسته خودشان بود. » او با اشاره به انتقادهایی که از عملکردش می‌شود اینطور پاسخ می‌دهد: «ما دو دفاع وسط داریم، بازیکن‌مان که سر تمرین نمی‌آید، رضا تنبل بود به او باید بقبولانیم که او عنوان کند که مشکل خانوادگی داشته. آن روز لیدرهای ما آمدند، می‌گویند آقای کریمی شما چرا فلان بازیکن را در خط دفاعی می‌گذارید، گفتم چطور، گفت او کم کاری می‌کند. گفتم چه کسی را بگذاریم اما نمی‌دانست. در پست هافبک همه چپ پا هستند. مگر می‌شود چنین چیزی که همه چپ پا باشند. »
 
حسین‌خانی :بازی پرسپولیس را خوانده بودیم
فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس کرمان درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: « بازی با پرسپولیس همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. بازیکنان مس خوب بودند. می‌توانستیم باهوش‌تر باشیم و در کار دفاعی هوشمندانه‌تر بازی کنیم .عملکرد حریف را بازیخوانی کرده بودیم. تعویض‌های آنها را هم پیش‌بینی کرده بودیم و می‌توانستیم بهتر از این باشیم .روی بد فوتبال را چند هفته‌ای است می‌بینیم. کمک داورها نمی‌دانند چگونه پرچم می‌زنند. یک تیم به بحران می‌خورد و هفته بعد 5 آفساید برای‌شان می‌گیرند. ما در بازی با رقیب‌مان در یک صحنه صد درصد و هزار درصد آفساید بوده ولی برنامه‌های تلویزیونی ما اصلاً به آن نپرداختند. خیلی راحت از آن گذشتند.» حسین‌خانی درباره برنامه‌های آینده تیمش در تعطیلات اینطور می‌گوید: «مطمئناً با برنامه‌ریزی که با باشگاه انجام دادیم حداقل 3 سهمیه آزادمان را حتماً اضافه می‌کنیم. ما بر اساس هزینه‌ای که کردیم و اهدافی که دنبالش هستیم بازیکنان خوب کار کردند.»


Page Generated in 0.0056 sec