printlogo


کد خبر: 258375تاریخ: 1401/8/7 00:00
خبر


اعتراض بیرانوند به وقت‌کشی
گلر ملی‌پوش پرسپولیس بعد از بازی در مورد اینکه به بازیکن حریف در اوایل نیمه دوم که روی زمین افتاده بود اعتراض کرد و به نظر برای او کری‌خوانی کرد، گفت: نه، این کری نیست. تیمی هستیم که در ورزشگاه آزادی نیاز به برد داریم. وقتی سرعت بازی دست ما است و چند بازیکن به زمین می‌افتند، بازی خود به خود افت می‌کند. به خاطر همین گفتم از ۹۰ دقیقه ۴۰ دقیقه روی زمین افتاده‌اید و ما نمی‌توانیم بازی کنیم. خدا را شکر توانستیم گل بزنیم و بعد از آن خوشبختانه هیچ بازیکنی از آنها روی زمین نیفتاد.
 
10 درصد واریز شد
بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس قبل از بازی با مس کرمان 10 درصد از مبلغ قراردادهایشان را دریافت کردند. درویش با این واریزی سعی دارد جلوی اعتراض و اعتصاب بازیکنان را بگیرد. با این واریزی میزان پرداختی این فصل باشگاه به 30 درصد رسید اما بازیکنان می‌گویند تا پایان هفته یازدهم باید 40 درصد دریافتی داشته باشند که باید دید طی روزهای آتی تا شروع دوباره تمرینات آیا خبری از واریزی بعدی خواهد شد یا خیر.گفتنی است درویش بعد از بازی با مس گفته تاکنون به نفرات خارجی تیم هم حداقل 30 درصد پرداختی داشته‌اند.
 
درویش و حسینی در راه سوئیس
 کمتر از دو هفته دیگر موعد رسیدگی به پرونده رادوشویچ – پرسپولیس در دادگاه عالی ورزش است و عجیب اینکه درویش می‌گوید به همراه حسینی روابط بین‌الملل باشگاه راهی سوئیس خواهد شد تا در جلسه شرکت داشته باشد. درویش در مورد اینکه گفته می‌شود سفارت سوئیس به باشگاه پرسپولیس ویزا نداده، گفته است: وقتی خودشان دعوت می‌کنند که برای رسیدگی به پرونده بیایید یک امر غیرقابل تصور است. ویزا را داده‌اند اگر لازم باشد یک وکیل بین‌المللی آنجا داریم که می‌توانیم استفاده کنیم.
 
مشکل گولسیانی حل شد
چند روز قبل خبری مبنی بر ممنوع‌الخروجی گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شد که این موضوع واکنش‌هایی را از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس و البته سپاهان در پی داشت. این بدهی مالیاتی که باعث ممنوع‌الخروجی گولسیانی شده بود، مربوط به زمان حضور او در تیم سپاهان بود و ارتباطی به سرخپوشان پایتخت نداشت اما باشگاه سپاهان اعلام کرد به آنها ربطی ندارد. با این همه و با پیگیری مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکل ممنوع‌الخروجی گولسیانی برطرف شد تا او مشکلی برای خروج از کشور نداشته باشد.
 
 
 


Page Generated in 0.0056 sec