printlogo


کد خبر: 258373تاریخ: 1401/8/7 00:00
پرسپولیس یک – مس کرمان صفر
بردهای اقتصادی ادامه دارد

مسعود  قراگزلو
خبر نگار
پرسپولیس همچنان به بردهای اقتصادی‌اش ادامه می‌دهد و با همین مدل پیروزی و جمع کردن امتیاز فعلاً صدرنشین است و دنبال قهرمانی می‌گردد. برای پرسپولیس مثل بازی‌های قبل بردن و نه چگونه بردن اهمیت داشت و در نهایت هر چند سخت اما به خواسته‌اش رسید تا به خاطر تعطیلاتی طولانی‌مدت در صدر جدول بماند.
پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر و بدون یحیی گل‌محمدی که به خاطر بیماری نتوانست کنار تیمش باشد با یک تغییر نسبت به دو بازی قبل به مصاف مس کرمان رفت. با بازگشت سرلک به جای اسدبیگی زوج میلاد – کمال در مرکز زمین شکل گرفت اما بقیه مردان فاز تهاجمی و تدافعی همان نفرات بازی‌های قبلی بودند.
پرسپولیس در دقیقه 10 می‌توانست با پاس عالی لوکادیا، فرار دیدنی صادقی و ضربه چیپ او به گل زودهنگامی دست یافته و روند بازی را تغییر دهد اما محمد ستاری روی خط دروازه توپ را بیرون کشید. سه دقیقه بعد هم لوکادیا از زاویه بسته قصد باز کردن دروازه حریف را داشت که گلر مس تیمش را نجات داد اما بعد از آن موتور تهاجمی پرسپولیس مثل بازی‌های قبلی خاموش شد و یک نمایش منفعلانه و خسته کننده دیگر را از این تیم شاهد بودیم. بعد از یکی دو موقعیت نصف و نیمه از دو تیم، پرسپولیس تنها در دقیقه 41 نیمه نخست موقعیت دیگری خلق کرد که ضربه نهایی سروش رفیعی بی‌دقت بود.
نیمه دوم با یک تغییر مهم برای پرسپولیس آغاز شد و یحیی با بازی دادن به دیاباته از دو مهاجم نوک در زمین سود برد و یک هافبک دفاعی‌اش را کم کرد. این تغییر تا حدودی شرایط سرخ‌ها را بهتر کرد اما کماکان خبری از موقعیت نبود. بعد از یک موقعیت نصف و نیمه میهمان، دیاباته اولین موقعیتش را در دقیقه 67 به دست آورد که ضربه سر چکشی او به جایی نرسید. بعد از این بود که یحیی تغییرات بعدی را در دستور کار قرار داد و با سه تعویض همزمان مردان کانال‌های کناری‌اش را تغییر داد. مس هم در بدل این تغییرات سه تعویض همزمان داشت اما لحظاتی بعد و در دقیقه 73 با پاس رفیعی و ضربه تمام کننده دیاباته پرسپولیس به خواسته‌اش رسید.
در ادامه پرسپولیس رو به بازی کنترلی آورد و مس فقط در وقت‌های تلف شده یک موقعیت نسبتاً جدی داشت که بیرانوند مهارش کرد. پرسپولیس با این برد 24 امتیازی شد و به تعطیلات رفت تا به خواسته‌اش برسد.


Page Generated in 0.0040 sec