printlogo


کد خبر: 258369تاریخ: 1401/8/7 00:00
خبر


بدون محروم به دربی رسیدند
با وجود 5 بازیکن سه اخطاره در لیست پرسپولیس اما سرخ‌ها بدون بازیکن محروم به دربی رسیدند. عمری، بیرانوند، سروش رفیعی، علی نعمتی و گولسیانی 5 بازیکن سه اخطاره پرسپولیس بودند که در این مسابقه 4 نفرشان بازی کردند و کارت زردی نگرفتند. سیامک نعمتی تنها اخطاری سرخ‌ها در این بازی بود اما سروش هم شانس آورد که بعد از یکی دو خطای نسبتاً شدید کارت زرد نگرفت. البته در مورد صحنه اول که در وقت‌های تلف شده نیمه نخست رخ داد همه کارشناسان گفته‌اند خطای سروش مستحق کارت نبوده اما در صحنه دقیقه 67 همه کارشناسان گفته‌اند رفیعی باید حتماً کارت زرد می‌گرفت.
 
پرسپولیس پنالتی طلبکار شد؟
کارشناسان داوری برخورد دقیقه 51 محمد ستاری مدافع چپ مس با دیاباته را پنالتی ندانسته‌اند اما در مورد صحنه دقیقه 67 نظرات متفاوت بوده است. در این لحظه برخورد نسبتاً شدیدی بین جلال عبدی از مس و دیاباته رخ داد که سه کارشناس داوری (رضا کرمانشاهی، نوذ روردنیل و غلامرضا جباری) گفته‌اند پنالتی نبوده اما سه کارشناس دیگر (ابراهیم میرزابیگی، حیدر سلیمانی و حسین عسگری) گفته‌اند مدافع مس خطا کرده و داور باید پنالتی می‌گرفت.
 
دو آفساید مشکوک
در بازی با مس دو صحنه آفساید مشکوک در بازی به ضرر پرسپولیس رخ داد که هواداران می‌گویند هیچ کدام آفساید نبوده. بار اول سروش از دفاع حریف جدا شد و اگر کمک داور پرچم نمی‌زد با گلر حریف تک به تک می‌شد. صحنه آهسته نشان داد کمک داور اشتباه کرده. در صحنه دوم که دقیقه 78 رخ داد و کمک داور آفساید ترابی را گرفت دو کارشناس تصمیم کمک داور را تأیید کرده‌اند اما دو نفر گفته‌اند آفساید نبوده.
 
تیم بانوان پرسپولیس از فصل آینده
حسین خبیری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داد: طبق جلساتی که با سجادی داشتیم این موضوع را بررسی کردیم و هم هیأت رئیسه و هم درویش متفق‌القول هستند که از سال آینده تیم فوتبال بانوان پرسپولیس هم راه‌اندازی شود. حتماً تیم بانوان تشکیل خواهد شد و این تیم هم قطعاً در ‌شأن پرسپولیس خواهد بود.
 
دلیل برگزار نشدن جلسه هیأت مدیره
در حالی که قرار بود روز چهارشنبه هفته گذشته جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شود اما این جلسه به تعویق افتاد. قرار بود در این جلسه برخی از موارد مالی مورد بررسی قرار بگیرد اما از آنجایی که رضا درویش به‌دنبال تهیه منابع مالی برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات بود این جلسه منتفی شد. قرار است جلسه هیأت مدیره در هفته جاری برگزار تا تصمیماتی در حوزه مالی گرفته شود.


Page Generated in 0.0055 sec