printlogo


کد خبر: 258359تاریخ: 1401/8/7 00:00
بهترین تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا
ناپولی شگفت‌انگیز و بایرن ابرقدرت!


از مرحله گروهی فصل 23-2022 لیگ قهرمانان اروپا تنها یک هفته باقی مانده است. این رقابت‌ها تاکنون بسیار جذاب برگزار شده و تیم‌هایی هستند که خود را به‌عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده‌اند. چندین تیم در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، صعودشان را قطعی کرده‌اند، ولی بارسلونا، یوونتوس و اتلتیکو مادرید در دور حذفی حضور نخواهند داشت. اما چهار تیم برتر مرحله گروهی کدام‌ها بوده‌اند؟
 
4. منچستر سیتی
سیتیزن‌ها یکی از بهترین تیم‌های این فصل بوده‌اند. منچستر سیتی در پنج بازی خود سه برد و دو تساوی کسب کرده است. آنها هیچ شکستی نداشته‌اند. منچستر سیتی با 11 امتیاز از 5 بازی صدرنشین گروه G است. آنها 11 گل زده و تنها یک گل دریافت کرده‌اند. اگر تیم پپ گواردیولا به این روش ادامه دهد، بخت خوبی برای رسیدن به مراحل پایانی و حتی اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. منچستر سیتی در فصل گذشته به مرحله نیمه‌نهایی رسید ولی به شکلی باورنکردنی مقابل رئال مادرید حذف شد.
 3. پاری‌سن‌ژرمن
پی‌اس‌جی یکی از هولناک‌ترین تیم‌های این رقابت‌ها تا اینجای کار بوده است. پاریسی‌ها سه برد و دو تساوی کسب کرده‌اند و شکستی نداشته‌اند. پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر صدرنشین گروه H با 11 امتیاز از 5 بازی است. آنها 14 گل زده‌اند و شش گل دریافت کرده‌اند. لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار روی هم 12 گل به ثمر رسانده‌اند. امباپه با شش گل بهترین گلزن تیمش بوده است. پی‌اس‌جی هم در فصل گذشته مقابل رئال مادرید حذف شد.
 2. بایرن مونیخ
غول بوندس‌لیگا یکی از بهترین تیم‌های این رقابت‌ها در سال‌های اخیر بوده است. بایرن مونیخ هر پنج دیدار خود را در مرحله گروهی برده است.
مردان یولیان ناگلزمن با 15 امتیاز از 5 بازی صدرنشین گروه C هستند.
 آنها 16 گل زده و دو گل دریافت کرده‌اند.
 این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی فصل گذشته رسید اما مقابل ویارئال غافلگیر شد و شکست خورد.
 1. ناپولی
ناپولی بهترین تیم پنج لیگ معتبر اروپا در این فصل بوده است. مردان لوچیانو اسپالتی هر پنج بازی خود در لیگ قهرمانان را برده‌اند و در سری آ هم شکست نخورده‌اند. ناپولی صدرنشین گروه A با 15 امتیاز از 5 مسابقه است. آنها 20 گل زده و 4 گل دریافت کرده‌اند. این تیم ایتالیایی در هیچ رقابتی نباخته و یکی از تیم‌های قدرتمند این فصل اروپا است.


Page Generated in 0.0058 sec