printlogo


کد خبر: 258357تاریخ: 1401/8/7 00:00
خبر



توپچی‌ها در هلند ناامید‌کننده بودند
رمسدیل، نقطه ضعف آرسنال!
آرسنال یک فرصت طلایی برای فتح گروه A‌ لیگ اروپا را از دست داد. توپچی‌های لندن که با کسب حتی یک امتیاز از سفرشان به هلند می‌‌توانستند صدرنشینی‌شان را مسجل کنند، در خانه آیندهوون با نتیجه
2 – صفر تن به شکست دادند. این اولین باخت وهمچنین اولین بازی شاگردان میکل آرتتا در 5 هفته سپری شده از فصل جاری لیگ اروپا بود  که بیش از یک گل می‌‌خوردند. با این حال توپچی‌ها هنوز با 12 امتیاز صدرنشین هستند و 2 امتیاز بیشتر از آیندهوون رده‌ دومی دارند. البته نتیجه این بازی بدان معناست که آرسنال برای حفظ صدر جدول محکوم به کسب پیروزی در بازی آخرش در مرحله گروهی است. آرسنالی‌ها هفته آینده که ششمین و آخرین هفته مرحله گروهی است، میزبان اف‌سی زوریخ سوئیس هستند و نتیجه‌ای غیر از پیروزی ممکن است قرعه‌ آنها را در مرحله یک هشتم نهایی سخت‌تر کند مگر اینکه آیندهوون هم در خانه بودوگلیمت نروژ امتیاز از دست دهد.
این تنها دومین شکست آرسنال در این فصل بود. شکست قبلی آنها در لیگ برتر انگلیس بود که روز 13 شهریور در ورزشگاه اولدترافورد مقابل منچستریونایتد رقم خورد. آرتتا برای گرفتن امتیاز از میزبان هلندی ترکیبی قدرتمند را به میدان فرستاد که شامل ویلیام سالیبا، گرانیت ژاکا و مارتین اودگار می‌شد. آیندهوون اما به راحتی توانست توپچی‌ها را خلع سلاح کند بخصوص در نیمه دوم که رود فن‌نیستلروی سرمربی آیندهوون لوک دیونگ را به میدان فرستاد. مهاجم سابق بارسلونا موقعیتی ساخت که به زیبایی هرچه تمام‌تر توسط‌ جویی فرمان به گل تبدیل شد. البته در خلق این موقعیت اشتباه کشنده آرون رمسدیل دروازه‌بان آرسنال بی‌تأثیر نبود. برخلاف رمسدیل که یکی از بدترین بازیکنان آرسنال بود، تاکهیرو تومیاسو جزو بهترین‌های این تیم بود. او که هفته گذشته کادی گاکپو ستاره PSV را کاملاً مهار کرده بود، این بار در خانه حریف کار سخت‌تری داشت اما باز هم نمایش قابل قبولی ارائه کرد. شکست در آیندهوون آرتتا را مجبور می‌‌کند که در برنامه پرفشاری که قبل از جام جهانی دارد، یک بار دیگر تیمش را با تمام قوا به میدان بفرستد وگرنه احتمال دارد که قرعه‌ای سخت‌تر در مرحله بعدی نصیب تیم او شود.

حمله با چاقو به مدافع سابق آرسنال
پابلو ماری، مدافع آرسنال گفته که خوش‌شانس بوده که زنده مانده است. او در سوپرمارکتی در نزدیکی میلان چاقو خورده است. این بازیکن به همین دلیل تحت عمل جراحی کمر قرار می‌گیرد. رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که یک فرد 46ساله با چاقو به بقیه حمله کرده و صندوق‌دار 30ساله را به قتل رسانده و دست‌کم به پنج نفر هم آسیب رسانده است. ماری که به‌صورت قرضی در مونتزا بازی می‌کند، گفت: «من خوش‌شانس بودم چون دیدم که جلو چشمانم یک نفر جان باخت.»


Page Generated in 0.0055 sec