printlogo


کد خبر: 258351تاریخ: 1401/8/7 00:00
خبر


شروع لیگ برتر بسکتبال زنان
رقابت‌های هفته اول لیگ برتر بسکتبال زنان از دیروز جمعه (ششم آبان) با برگزاری سه دیدار آغاز شد که تیم‌های ذوب‌آهن، پاز تهران و شهرداری گرگان به پیروزی رسیدند.‌ تیم ذوب‌آهن مقابل پادما یدک ایرانیان اصفهان قرار گرفت و با نتیجه نزدیک ۵۵ بر ۵۳ به پیروزی رسید. در دیدار دیگر تیم‌های پاز تهران و گاز تهران به مصاف هم رفتند که رقابت آنها با برتری ۷۷ بر ۴۹ پاز به پایان رسید. در آخرین دیدار این هفته نیز نیکان تهران و شهرداری گرگان برابر هم قرار گرفتند و گرگان ۸۸ بر ۴۵ پیروز شد. دیدار تیم‌های گروه بهمن تهران با پالایش نفت آبادان و  تیروژ حیات کردستان با سپهرداد تهران به دلیل حضور بازیکنان این تیم‌ها در رقابت‌های بسکتبال سه نفره دانشجویان جهان در ترکیه، به تعویق افتاد و در زمان دیگری برگزار می‌شود.

لیگ برتر تیراندازی زنان
قهرمانی سبقت‌اللهی و خدمتی در هفته چهارم
هفته چهارم لیگ برتر تفنگ و تپانچه زنان با قهرمانی گلنوش سبقت‌اللهی و نجمه خدمتی به پایان رسید. در پایان دیدارهای هفته چهارم لیگ تفنگ، تیم‌های هیأت مازندران و کرمان به ترتیب برابر هیأت البرز و مقاومت به برتری رسیدند، هیأت قم از سد فولاد هرمزگان گذشت و هیأت فارس مقابل آبتین به پیروزی دست یافت.  در بخش انفرادی و در فینال این مسابقات زینب طوماری و گلنوش سبقت‌اللهی هر دو از هیأت فارس برابر هم قرار گرفتند که در پایان سبقت‌اللهی با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به برتری رسید و اول شد. همچنین در پایان دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر تپانچه، دانشگاه آزاد و دریاچه ارومیه به ترتیب برابر مقاومت و نیروی زمینی ارتش به برتری رسیدند. سپاهان از سد شهید زین‌الدین قم گذشت و برلیان نیز تیگرا را مغلوب کرد. در بخش انفرادی و در فینال این مسابقات، نجمه خدمتی از سپاهان برابر آرمینا صادقیان از سپاهان با نتیجه ۱۶ بر صفر به برتری رسید و در جایگاه نخست
ایستاد.

سپاهان در لیگ تفنگ و تپانچه قهرمان شد
آخرین دیدار از پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ و تپانچه مردان و دیدار معوقه از هفته پنجم دیروز (جمعه، ۶ آبان) در سالن ۸۰ خط سایت تیراندازی آزادی برگزار شد. در پایان آخرین دیدار لیگ برتر تفنگ سپاهان برابر هیأت ایلام قرار گرفت و به برتری رسید. با اتمام رقابت‌های لیگ برتر تفنگ مردان تیم سپاهان با ۲۰ امتیاز به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، ایلام با ۱۶ امتیاز نایب قهرمان شد و نزاجا با ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. در آخرین دیدار از لیگ برتر تپانچه نیز سپاهان برابر نوید ایران جوان قرار گرفت و برابر این تیم شکست خورد. با اتمام رقابت‌های لیگ برتر تپانچه مردان تیم سپاهان با ۲۱ امتیاز به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، شهید لطفی هوافضای سپاه و هیأت همدان نیز ۱۷ امتیاز کسب کردند که با توجه به نتیجه دیدار رودررو، شهید لطفی هوافضای سپاه نایب قهرمان شد و هیأت همدان در جایگاه سوم ایستاد.
 


Page Generated in 0.0059 sec