printlogo


کد خبر: 258350تاریخ: 1401/8/7 00:00
پاسخ داوری به ماجرای برکناری:
40 رأی دارم و به شایعات اهمیت نمی‌دهم

یکی از موضوعات مهم این روزهای بسکتبال، شایعه جنجالی تشکیل مجمع فوق‌العاده برای برکناری جواد داوری است. رئیس فدراسیون جوانی که چند ماهی است به‌عنوان رئیس انتخاب شده و پس از چند ماه حرف‌های درگوشی، صدای مخالفانش قدری بلندتر شده و به رسانه‌ها کشیده شده است. مخالفانی که در تلاش هستند تا با درخواست مجمع فوق‌العاده، رأی به برکناری داوری داده و دوران حضور او را به پایان برسانند.
داوری اما معتقد است که انگیزه اصلی مخالفان مسائل شخصی بوده و دغدغه بسکتبالی ندارند. او می‌گوید همه چیز از اجرای یک قانون و نارضایتی برخی رؤسای هیأت‌ها از آن بر می‌گردد.
داوری د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد شایعاتی که برای برگزاری مجمع فوق‌العاده و برکناری او مطرح شده گفت: «ماجرا ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز تصمیمی که برای سقوط دو تیم به دسته اول گرفته شد، آغاز شد. طبق قانونی که ما هم آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وضع نکرده بودیم، دو تیم آخر هر رده باید به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کردند که تیم هیأت خوزستان هم یکی ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز آنها بود. بعد ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز آنکه این کار صورت گرفت حاشیه‌سازی‌ها آغاز شد. من با مدیرکل خوزستان د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر این باره صحبت کردم و گفتم مطمئن باشید هیچ تخلفی ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز سمت فدراسیون صورت نگرفته است.»
رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: «د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کنار اینها هم افرادی بودند که الان سمتی ندارند و شروع به حاشیه‌سازی کردند، اما ما اهمیتی به این مسائل نمی‌دهیم و کار خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم.»
این اظهار نظر در حالی روز گذشته از قول جواد داوری منتشر شده که به نظر می‌رسد تهدید جدی را از سوی مخالفانش حس کرده اما در تلاش است تا شرایط را عادی جلوه دهد.
او در ادامه صحبت‌هایش، به تعداد قابل توجه رأی‌هایی که در انتخابات کسب کرده نیز اشاره می‌کند تا به مخالفان این پیغام را بدهد که شانسی برای برکناری او ندارند. وی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد اینکه گفته می‌شود او د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر فدراسیون رفیق‌بازی می‌کند و حامیان رئیس قبلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار می‌گذارد، گفت: «پنج سال د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر اصفهان حضور داشتم و کارنامه‌ام مشخص است. بواسطه همان کارنامه هم بود که د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مجمع حدود 40 رأی آوردم. اینکه گفته می‌شود حامیان طباطبایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار گذاشته‌ایم اصلاً این‌طور نیست.»
داوری همچنین گفت: «تا زمانی که هستم با فساد مبارزه می‌کنم و قطعاً تاوان هم خواهیم داد. شما د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر 6 ماه اول که حضور دارید، تنها می‌توانید برنامه‌هایی که ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز قبل گردن شما بوده است را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرا کنید و بعد ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز آن روی برنامه‌های خود کار کنید.»
 


Page Generated in 0.0045 sec