printlogo


کد خبر: 258345تاریخ: 1401/8/7 00:00
خبر


نشست دبیر با کادر فنی کشتی فرنگی تا پاریس می‌مانید!
علیرضا دبیر نشستی را با کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار و به آنها اعلام کرد که برنامه‌ریزی‌شان برای المپیک 2024 پاریس باشد.
در این جلسه برنامه‌های تیم ملی کشتی فرنگی برای رقابت‌های پیش‌رو بررسی شد و حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی گزارشی از کارهای در دست اقدام به رئیس فدراسیون ارائه کرد. رئیس فدراسیون کشتی نیز در این نشست گفت: «وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از تیم‌های ملی است و فدراسیون از هیچ کمکی برای پیشبرد اهداف تیم ملی کشتی فرنگی دریغ نمی‌کند.» او ادامه داد: «هر جا که نیاز به کمک ما دارید، بگویید و هر اعزامی که فکر می‌کنید به صلاح تیم ملی کشتی فرنگی و در راستای آماده‌سازی این تیم است، به فدراسیون اعلام کنید تا نسبت به انجام آن اقدام شود.» علیرضا دبیر همچنین خطاب به اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: «هدفگذاری تیم ملی کشتی فرنگی باید کسب موفقیت و بهترین نتیجه در المپیک 2024 پاریس باشد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم انجام دهید.»

تیم ملی اسکواش راهی کره جنوبی شد
تیم ملی اسکواش که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا با مشکلات زیادی مواجه شده بود، بالاخره دیروز راهی کره جنوبی شد. قرار بود تیم ملی اسکواش با کمک حامی مالی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند که در فاصله چند روز مانده به اعزام، اسپانسر اعلام کرد هزینه های سفر را تأمین نمی‌کند که با توجه به این مسأله و بی‌پولی فدراسیون تصمیم بر این شد که تیم اعزام نشود. البته بعد از صحبت‌های زیاد در این رابطه، مسئولان وزارت ورزش گفتند از این تیم حمایت می‌کنند و در نهایت 8 ملی‌پوش اسکواش دیروز راهی کره جنوبی شدند. علیرضا شاملی، محمدرضا ضیا کاشانی، سپهر اعتمادپور، سمیع‌الله قاصدآبادی، حدیث فرزاد، فرشته اقتداری، سوگل ثمودی و آیلین نیری، نمایندگان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند. این مسابقات از ۹ آبان در کره‌جنوبی آغاز می‌شود و تا ۱۳ آبان ادامه دارد.

در اسپانیا اتفاق بلگراد را جبران کردم
دادمرز: برای پاریس به وزن 60 کیلو می‌روم
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان در وزن 55 کیلوگرم برای حضور در المپیک پاریس می‌خواهد تغییر وزن بدهد.
پویا دادمرز با بیان اینکه در تورنمنت اسپانیا توانستم ناکامی خود را در بلگراد جبران کنم و نقره امیدهای جهان در سال گذشته را به طلا تبدیل کنم، می‌گوید: «‌غیبت روس‌ها هیچ خللی در مسابقات وارد نکرد چرا که سایر رقبا بسیار آماده و شناخته شده بودند. با توجه به شکستی که در بزرگسالان جهان در بلگراد داشتم، از لحاظ روحی بسیار اذیت شدم و توانستم در ۲ اردو زیر نظر حسن رنگرز به آمادگی لازم نزدیک شوم.»
دادمرز در ارتباط با تصمیم‌اش برای حضور در المپیک پاریس نیز می‌گوید: «یکی از برنامه‌های کشتی من حضور در المپیک است و با توجه به وزن غیر‌ المپیکی در ۶۰ کیلوگرم شرکت خواهم کرد. البته این موضوع به تصمیم مربیان بستگی دارد.»

 


Page Generated in 0.0059 sec