printlogo


کد خبر: 258339تاریخ: 1401/8/7 00:00
خبر


ادای احترام به شهدای شاهچراغ
 بازی استقلال و هوادار روز گذشته در ساعت 16 برگزار شد. پیش از آغاز بازی ضمن گرامیداشت شهدای دانش‌آموز و هفته بسیج دانش‌آموزی، جنایت تروریستی شهر شیراز در حرم شاهچراغ محکوم شد. بازیکنان دو تیم هم به احترام شهدای حادثه شاهچراغ یک دقیقه سکوت کردند. بازی دو تیم استقلال و هوادار علی‌رغم مخالفت‌های استقلال در ورزشگاه دستگردی برگزار شد.
 
دستیار جنجالی ساپینتو
ساپینتو نشان داده در جریان بازی نمی‌تواند آرام و قرار داشته باشد حتی اگر توسط مسئولان کمیته انضباطی توجیه شده باشد! البته علاوه بر سرمربی استقلال دستیار او هم نشان داده که به تنهایی می‌تواند یک بازی را به جنجال بکشاند. در دقیقه ۲۸ اعلام خطا از سوی بازیکن استقلال مقابل نیمکت این تیم اعتراض ساپینتو را به همراه داشت. در این لحظه علی طهماسبی سرپرست هوادار به سمت نیمکت آبی‌ها رفت و به رفتار ساپینتو اعتراض کرد. در ادامه روی ماتا هم نسبت به اتفاقات بازی به شدت اعتراض داشت.

سه کلین‌شیت تا اردوی تیم ملی
حسینی همچنان رکورددار است حسین حسینی در فصل پیش یکی از عوامل مهم قهرمانی استقلال بود. کاپیتان استقلال توانست فصل قبل آنقدر خوب کار کند که استقلال عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود کند، حسینی اما در فصل جاری نیز به همان رویه خود ادامه داد تا خودش را در قطر برای بازی‌های جام جهانی ببیند. کاپیتان استقلال در سه بازی اخیر این تیم دروازه تیمش را بسته نگه داشت و با سه کلین‌شیت خودش را به اردوی تیم ملی نزدیک کرد. شاید حسینی با رزومه چند سال اخیر خود خیلی بدشانس است که تیم ملی چند گلر لژیونر دارد و همین نکته او را از اینکه دروازه‌بان اول تیم ملی باشد؛ محروم کرده است. حسینی اما هیچ‌گاه از تلاش خود دست نکشید و همین که قرار است چمدان‌هایش را برای بازی‌های جام جهانی قطر ببندد برایش کافی است.
 
محبی محروم نیست
وقتی مجری برنامه فوتبالی اعلام کرد محبی از روی نیمکت از داور بازی کارت زرد دریافت کرده است، این نگرانی به وجود آمد که این بازیکن که یکی از بهترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شود از حضور در دربی محروم شده است؛ اما طبق آمار محبی چهار کارته نیست و با کارت زردی که از اکرمی گرفت سه کارته شد و می‌تواند در بازی دربی استقلالی‌ها را همراهی کند.


Page Generated in 0.0062 sec