printlogo


کد خبر: 258333تاریخ: 1401/8/7 00:00
خبر


ملی‌پوشان استقلال در سوپرجام حضور دارند
قرار است طبق برنامه سازمان لیگ بازی سوپر جام در 11 آبان ماه برگزار شود. البته استقلالی‌ها به شدت از چهارشنبه اعتراض خود را نسبت به محل برگزاری مسابقه اعلام کردند؛ اما سازمان لیگ سر حرف خود ایستاده و به هیچ عنوان حاضر به کوتاه آمدن نیست. منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون در این خصوص گفت: «تصمیم‌گیری د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر خصوص انتخاب میزبان مسابقه سوپرجام ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز اختیارات سازمان لیگ است. برای انتخاب ورزشگاه نیز باید با نهادهای مختلف مثل شورای تأمین و خیلی جاهای دیگر هماهنگی داشته باشیم. مطمئن باشید طبق برگزاری جلسات مختلف با هماهنگی و پایش‌های متفاوت به جمع‌بندی رسیدم که بازی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرمان برگزار شود اما به هر دلیل تهران شرایط برگزاری بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشت که خیلی ضرورتی ندارد د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد این موضوع صحبت کنم. باشگاه نساجی نیز این شهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول نکرد و در نهایت انتخاب ما کرمان بود.» بدون شک بازی در کرمان برگزار می‌شود اما نکته دومی که در خصوص این بازی وجود دارد این است که تکلیف ملی‌پوشان تیم استقلال چه می‌شود؟ پاسخ این است که ملی‌پوشان استقلال برای کمک به این تیم در بازی سوپرجام حضور خواهند داشت و بعد از آن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند. لیگ برتر هم تا بعد از بازی‌های تیم ملی در جام جهانی تعطیل خواهد بود.

عابر بانک به استقلال برمی‌گردد؟
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در صحبت‌های اخیر خود با بازیکنان اعلام کرده که نگران مسائل مالی نباشند و فقط به موفقیت در لیگ برتر و دیگر عرصه‌ها فکر کنند. این ادعا در حالی مطرح شده که از درون باشگاه استقلال زمزمه بازگشت علی انصاری، عضو سابق هیأت مدیره این باشگاه به گوش می‌رسد. فردی که به‌دلیل کمک‌های قابل توجهی که به باشگاه استقلال داشت، به عابربانک آبی‌ها شهره شده بود. انصاری که در پایتخت پروژه‌های تجاری بزرگی را مدیریت کرده و مالکیت بسیاری از تجارتخانه‌های بزرگ در تهران را به عهده دارد، در سال‌های گذشته و پیش از بازگشت فتح‌الله‌زاده نیز بار‌ها زمزمه بازگشتش به این باشگاه مطرح شده، اما هربار به دلایلی این بازگشت میسر نشد و گفته می‌شد که این شخص به دلایلی از وزارت ورزش مجوز بازگشت دریافت نکرده است. با این حال ممکن است انصاری بار دیگر به باشگاه استقلال متصل شود و با فتح‌الله‌زاده دست همکاری بفشارد.

گزارش دستیاران برای ساپینتو
قرار است بازیکنان استقلال بعد از سوپرجام 10 روز به مرخصی بروند. ساپینتو اما نگران است که در این 10 روز آمادگی بازیکنان به میزان قابل توجهی کاهش یابد. به همین دلیل سرمربی استقلال قصد دارد تمرینات اختصاصی منظمی را برای بازیکنان در نظر بگیرد تا در روزهای دوری از تمرینات گروهی از تمرین اختصاصی غافل نشوند و با آمادگی به تمرینات بازگردند. ساپینتو به دستیارانش گفته در روزهای تعطیلی پیگیر وضعیت بازیکنان باشند و به او گزارش بدهند.


Page Generated in 0.0060 sec