printlogo


کد خبر: 258307تاریخ: 1401/8/5 00:00
خبر


هفته حساس پایه‌ها
جوانان پرسپولیس که در دربی، استقلال را شکست داده بود، هفته گذشته با وجود کسب پیروزی، جایگاه خود در مکان دوم جدول را به استقلال داد. این تیم روز جمعه در ورزشگاه شهید درفشی‌فر، میزبان تیم رده ششمی پیکان خواهد بود.
نوجوانان پرسپولیس که هفته گذشته برابر تیم دوستی‌مهر به تساوی رسیده بود و جایگاه خود در رده سوم را از دست داد و یک رده نزول کرد، امروز از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید درفشی‌فر میزبان تیم یاران حافظ خواهد بود.
نونهالان پرسپولیس هم که هفته گذشته روند پیروزی‌های پیاپی‌اش متوقف شده بود در حالی که با ۱۹ امتیاز تا رده نهم بالا آمده بود، امیدوار است با کسب پیروزی در آخرین هفته نیم فصل اول شرایط خود در جدول را ارتقا دهد. در حال حاضر تیم هفتم جدول ۱۹ امتیازی و تیم پنجم ۲۰ امتیازی است. سرخپوشان نونهال روز جمعه به مصاف تیم پیکان می‌روند.
 
سه گزینه برای اردوی خارجی
تلاش و رایزنی پرسپولیسی‌ها برای انتخاب و انجام مراحل اداری اردوی برون مرزی‌شان ادامه دارد تا بدین ترتیب هر چه سریع‌تر محل اردوی نیم‌ فصل سرخپوشان مشخص شود.
شنیده شده از بین کشورهای امارات، قطر و عمان، یک کشور برای سفر پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته شده که به نظر می‌رسد با توجه به در پیش بودن جام جهانی در قطر، احتمال حضور پرسپولیسی‌ها در این کشور بسیار کم است.
بر اساس اخبار رسیده از باشگاه آخرین تصمیمات در خصوص برگزاری اردوی برون مرزی پرسپولیس در جلسه آتی هیأت مدیره اتخاذ می‌شود تا پس از نهایی شدن تصمیم در این رابطه، برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص گرفته شود.

تسلیت به مهدوی‌کیا
مهدی مهدوی‌کیا پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس و هادی مهدوی‌کیا بازیکن پیشین سرخپوشان، در سوگ از دست دادن پدر خود نشسته‌اند. باشگاه پرسپولیس با تسلیت این ضایعه به این دو عزیز و خانواده محترم مهدوی‌کیا، از درگاه ایزد منان برای بازماندگان آرزوی صبر و سلامتی و برای آن مرحوم، آمرزش خواستار است.
روزنامه ایران ورزشی نیز به مهدی و هادی مهدوی‌کیا این ضایعه را تسلیت گفته و برای بازماندگان آن مرحوم عافیت می‌طلبد.

تمرین یک ساعته
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت ۱۶ در ورزشگاه کاظمی آغاز شد. با توجه به ابتلای گل‌محمدی به کرونا، این تمرین در غیاب او و زیر نظر سایر اعضای کادر فنی انجام شد. پاسکاری کوتاه و ترکیبی، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند برنامه تمرین دیروز بود که یک ساعت به طول انجامید.
سرخپوشان بعد از پایان تمرین راهی هتل شدند تا در اردوی پیش از بازی با مس کرمان حاضر شوند.
 


Page Generated in 0.0058 sec