printlogo


کد خبر: 258306تاریخ: 1401/8/5 00:00
تمام بازیکنان فاز حمله مهاجم هستند
ویرا: برای بازی مس چند آپشن داریم


اوسمار لوس ویرا در غیاب یحیی گل‌محمدی به‌دلیل ابتلا به کرونا، در نشست خبری قبل از بازی با مس کرمان در صحبت‌های مقدماتی‌اش گفت: «همه بازی‌ها در لیگ حرفه‌ای ایران سخت است و باید از موقعیت‌ها و تمام راه‌ها استفاده کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. چند آپشن برای بازی فردا(امروز) مقابل مس در نظر گرفتیم و در تمرین امروز تصمیم‌ می‌گیریم که فردا با چه روشی بازی کنیم.»

نظرتان درباره بازی کردن شیخ دیاباته در کنار لوکادیا در دیدار مقابل ملوان چیست؟
 دیاباته تقریباً آماده شده است و در بازی قبلی هم دقایقی بازی کرد. تمام بازیکنانی که در فاز هجومی بازی می‌کنند در واقع مهاجم هستند و تفکرات ما را پیاده خواهند کرد.
‌برنامه باشگاه برای تعطیلی ۵۰ روزه لیگ چه خواهد بود؟
 فرصت مناسبی است تا بخواهیم شرایط بدنی و تاکتیکی‌مان را بهتر کنیم و قطعاً از این فرصت استفاده می‌کنیم تا شرایط فنی‌مان را بهبود ببخشیم.
مس کرمان در بازی‌های گذشته پنج شکست متحمل شده و فردا(امروز) با انگیزه‌های بیشتری مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.
 همان‌طور که در سؤال‌های قبلی هم جواب دادم، بازی آسان در لیگ نداریم و مس کرمان هم تیم خوبی است. آنها دو وینگر خوب دارند و از بازی‌سازی خوب بهره می‌برند. ما هم سعی می‌کنیم نسبت به بازی‌های قبلی بهتر باشیم و نتیجه بگیریم. شرایط مختلفی برای ساختن یک تیم وجود دارد که یکی از آنها داشتن امکانات تمرینی مثل زمین تمرین مناسب است و یک باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس حداقل باید دو زمین تمرین داشته باشد. همه تیم‌های لیگ باید دو زمین مناسب داشته باشند تا شرایط خود را بهبود ببخشند و در مسابقات لیگ شرکت کنند.
نظرتان درباره کیفیت فنی لیگ ایران چیست؟
 لیگ ایران کیفیت مناسبی دارد هرچند می‌تواند بهتر باشد. شرایط لیگ و تیم‌ها را می‌توان پیشرفت داد، ولی من خودم در این ۱۰ هفته گذشته، از شرایط کیفی لیگ و بازیکنان رضایت دارم. داوری‌ها همیشه بخشی از بازی‌هاست. گاهی‌ اوقات برای بازی‌های ما داوری‌ها خوب بوده است و گاهی‌ هم نه. این موضوع همه جا همین‌طور است و در برزیل هم بوده است.


Page Generated in 0.0056 sec