printlogo


کد خبر: 258300تاریخ: 1401/8/5 00:00
در حسرت تغییر سیستم و جابه‌جایی نفرات خط میانی
یحیی نیست، تیمش تهاجمی می‌شود؟

پرسپولیس در بازی‌های اخیر و در کلیت این فصل نمایش‌های جذابی ارائه نداده اما به خاطر پیروزی‌های اقتصادی و بسته نگه داشتن دروازه‌اش که باعث شده در صدر جدول بماند، مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفته است.
پرسپولیس هفته قبل در یک بازی کاملاً برابر مقابل ملوان پیروز شد آن هم در شرایطی که نمایش تیم یحیی هیچ کس از جمله خودش را راضی نکرد اما نتیجه برد برایش کافی بود. حالا و در تنها بازی باقیمانده تا تعطیلی مسابقات انتظار تغییرات در تیم چیز زیادی نیست.
در بازی با ملوان و در شرایطی که انتظار می‌رفت یحیی در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کند و البته با سیستم متفاوتی به میدان برود اما خبری از تغییرات نشد. البته در بیست دقیقه پایانی آن مسابقه و برای اولین بار یحیی از دو مهاجم نوک در ترکیب تیمش بهره برد که اوضاع کمی بهتر شد اما در مجموع مشکلات خط میانی ادامه داشت.
در بازی قبل ترابی، صادقی و رفیعی مثل بیشتر بازی‌های این فصل نمایش ضعیفی ارائه دادند و اگر در بازی امروز نیمکت‌نشین شوند، عجیب نخواهد بود. در عین حال غیبت یحیی در این مسابقه باعث خواهد شد اوسمار ویرا برزیلی پرسپولیس را در حین مسابقه کوچ کند که شاید انتظار تغییرات تهاجمی‌تر از سوی او هم رخ ندهد چرا که بالاخره او نیز مسائل فنی مورد نظر یحیی را در زمین پیاده خواهد کرد.
انتظار می‌رود پرسپولیس با تغییر سیستم و جابه‌جایی برخی نفرات در خط میانی شرایط تهاجمی بهتری پیدا کند اما اگر این اتفاق باز هم رخ نداد، نباید تعجب کرد چرا که حریف امروز پرسپولیس احتمالاً قادر به چالش کشیدن تیم یحیی نخواهد بود و شاید گل محمدی دنبال یک برد حداقلی دیگر و ایستادن در صدر جدول است.
به نظر می‌رسد یحیی در این بازی هم از زوج اسدبیگی- کامیابی‌نیا در مرکز زمین استفاده خواهد کرد اما اینکه از بین سروش، صادقی و ترابی یکی را نیمکت‌نشین کند، چندان محتمل نیست.
 


Page Generated in 0.0044 sec