printlogo


کد خبر: 258293تاریخ: 1401/8/5 00:00
بدون ترس، بدون رحم


آلومینیوم اراک در میانه جدول ایستاده است و با 13 امتیاز توانسته است بالاتر از هشت تیم لیگ برتری قرار گیرد، اما این اصلاً خوشایند مسئولان اراکی این تیم نیست.
 آنها در فصل پیش رو انتظار بیشتری از تیمشان داشتند و دارند، اما شاگردان مهدی رحمتی این انتظارات را تا اینجای کار برآورده نکردند. آلومینیوم اراک انگار در رویاروی با تیم‌های بزرگ به مشکل می‌خورد و این را در بازی مقابل سپاهان و استقلال نشان داده است.
در عوض اراکی‌ها در رویاروی با مس کرمان و ملوان که تازه‌واردهای این فصل از رقابت‌ها هستند، نتیجه خوبی گرفتند.
شاگردان مهدی رحتمی در این هفته اتفاقاً بازی سختی را خواهند داشت، درست است که آنها در خانه خود بازی خواهند کرد و به سه امتیاز بازی فکر می‌کنند، اما بردن نساجی مازندران در این شرایط برای آنها آسان نخواهد بود.  نساجی مازندران از چهار هفته اخیر 10 امتیاز کسب کرد و خود را تا جایگاه پنجم بالا کشید، آنها در هفته دهم رقابت‌ها فولاد را در مازندران شکست دادند و حالا از روحیه بسیار خوبی برخوردار هستند، به نظر می‌رسد مازندرانی‌ها برای دیدار با آلومینیوم اراک هم برنامه ویژه‌ای داشته باشند و این کار را برای اراکی‌ها در خانه سخت خواهد کرد.
 این دیدار به نوعی مچ‌اندازی مربیان جوان نیز خواهد بود و سرمربیان دو تیم به طور حتم برای رسیدن به سه امتیاز کامل بازی، شاگردانشان را به زمین خواهند فرستاد.


Page Generated in 0.0058 sec