printlogo


کد خبر: 258292تاریخ: 1401/8/5 00:00
خبر



2 اردوی خارجی تراکتور در تعطیلات لیگ برتر
قربان بردیف در نشست خبری پیش از بازی با ملوان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در خصوص اردوهای خارجی این تیم در زمان تعطیلات پرده برداشت. سرمربی تراکتور در این باره می‌گوید: «دو اردو برای تعطیلات داریم که اولی در ترکیه و دومی در امارات خواهد بود. دو تمرین دوره‌ای برای 14 روز داریم. آنجا بازی‌های دوستانه‌ خواهیم داشت. بدون شک نگرانی‌هایی هست اما مطمئنم خوب عمل می‌کنیم ولی در طرز بازی ما تأثیری نخواهد داشت.»
 
جریمه چادرملو پس از شکست مقابل سایپا
چادرملو که در این فصل با خرید امتیاز توانسته در لیگ آزادگان حضور یابد، با وجود فراهم ساختن امکانات مناسب از سوی مدیران تیم و پرداختی‌های بموقع، نتوانسته طبق انتظارات نتیجه کسب کند. این باشگاه در شرایطی که لیگ دسته اول به هفته دهم رسیده، با پرداختی 30 درصدی به اعضای تیم توانسته نسبت به دیگر تیم‌ها از حیث مالی شرایط مناسبی را پیش ببرد. این در حالی است که این تیم در جدال مقابل سایپا در هفته دهم نیز شکست خورد تا سومین باخت فصل خود را تجربه کند. بعد از این شکست، مدیران تیم چادرملو تصمیم به جریمه 10 درصدی اعضای تیم گرفتند.

زمان  و محل برگزاری بازی سوپرجام مشخص شد
مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال، قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران، قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0.0060 sec