printlogo


کد خبر: 258291تاریخ: 1401/8/5 00:00
نبرد فولادی در کویر
رویای صدرنشینی زنده است

مس رفسنجان در پایان هفته دهم شرایط ایده‌آلی ندارد ولی آنقدر هم شرایطش حاد
نیست.  این تیم که در چند فصل اخیر خوب ظاهر شده است، در بیست و دومین دوره لیگ برتر هم توانسته نتایج خوبی کسب کند، هر چند مس رفسنجان به نظر می‌رسد هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده، ولی همچنان با امیدواری در بازی‌ها ظاهر می‌شود.
 مس در هفته دهم به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و در دیدار نزدیک، تنها توانست یک امتیاز از بازی بیرون از خانه کسب کند و به احتمال زیاد در این هفته و در خانه خودش به فکر برد و کسب هر سه امتیاز بازی است و احتمالاً محتاط بازی خواهد کرد و تلاش خواهد کرد در ضدحمله‌ها بتواند دروازه سپاهان را باز
کند. این کار برای مس سخت خواهد بود، حریف این هفته مس حسابی با توپ پر خواهد آمد. سپاهان اتفاقاً در هفته‌های اخیر خوب نتیجه گرفته و توانسته است خود را تا رده دوم جدول بالا بکشد و بالاتر از تیم‌هایی مثل استقلال، گل‌گهر سیرجان و... قرار بگیرد. شاگردان مورایس روزهای خوبی را سپری می‌کنند و با اختلاف دو امتیازی در رده دوم جدول هستند و انگار نیم‌نگاهی به صدر جدول نیز دارند.
 آنها در بازی سخت هفته دهم مقابل تراکتور نشان دادند که شرایط ایده‌آلی دارند و می‌توانند هر تیمی را شکست دهند و این کار را برای مس رفسنجان به‌شدت سخت خواهد کرد.  این بازی در هفته دهم هم می‌تواند یکی از بازی‌های حساس این هفته از رقابت‌ها باشد.  سپاهان با مورایس در فکر صدرنشینی است و مس رفسنجان در خانه خودش قصد ندارد سه امتیاز بازی را از دست بدهد.  این رویاروی می‌تواند با بازی که از هر دو تیم سراغ داریم، یک بازی زیبا در هفته دهم باشد. هر چند احتیاط هر دو تیم هم امکان دارد دقایق ابتدایی بازی را از کیفیت بیندازد.


Page Generated in 0.0049 sec