printlogo


کد خبر: 258287تاریخ: 1401/8/5 00:00
آخرین فرصت فیروز؟


صنعت نفت آبادان روزهای سختی را سپری می‌کند، این تیم که خیلی زود با تغییرات روی نیمکت هم روبه‌رو شد، هنوز نتوانسته خود را از قعر جدول جدا کند و در طول هفته‌های گذشته همواره با ناکامی مواجه شده است.
آبادانی‌ها هفته گذشته در رویارویی با مس کرمان تازه وارد هم نتوانستند به امتیازی دست پیدا کنند و با 2 گل از مس کرمان شکست خوردند.
 شاگردان فیروز کریمی حالا با انگیزه بسیار پایین در رقابت‌ها حاضر می‌شوند و حتی مثل سابق در خانه خودشان هم دیگر قدرتی نشان نمی‌دهند.
صنعت نفت آبادان ناامیدتر از همیشه به مصاف پیکان خواهد رفت اما حتماً آبادانی‌ها بدشان نمی‌آید که با برد پیکان در آبادان در جدول صعود کنند.
 طرف دیگر این بازی هم شرایط خیلی خوبی ندارد. هر چند پیکان هنوز با 11 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است اما این تیم در هفته‌ها‌ی اخیر خوب ظاهر نشده و بازی‌ها و امتیازاتش را از دست داده است. شاگردان مجتبی حسینی در هفته دهم هم در خانه خود به مصاف هوادار رفتند و نتوانستند سه امتیاز بازی را کسب کنند و با تساوی بازی را خاتمه دادند.
این شرایط باعث شده که جایگاه حسینی حسابی متزلزل باشد و انگار محکوم به برد مقابل صنعت نفت آبادان هستند، هر چند برد نفت در آبادان به هر حال به این راحتی‌ها نخواهد بود.


Page Generated in 0.0050 sec