printlogo


کد خبر: 258284تاریخ: 1401/8/5 00:00
قلعه نویی آزمون سخت نکونام
مصاف تمام آبی



فولادی که این روزها خیلی سخت نیست، این هفته بازی سخت‌تری را پیش رو خواهد داشت.
شاگردان جواد نکونام که استرس از دست دادن سرمربی را هم دارند، هفته‌های گذشته را با موفقیت سپری نکردند و تا رده نهم جدول سقوط کردند.
فولاد بعد از چهار تساوی مقابل تیم‌های مس رفسنجان، مس کرمان، استقلال و پیکان، در هفته دهم رقابت‌ها در رویارویی با نساجی مازندران بازی را 2 بر یک واگذار کرد تا شرایطی بدتر از گذشته برای این تیم رقم
بخورد.
شاگردان نکونام با شرایط و ظرفیتی که دارند، اصلاً در جایگاه خوبی نیستند و مهمتر اینکه آنها روند رو به رشدی هم ندارند و در طول هفته‌های گذشته، بازی آنها چنگی به دل نمی‌زند و روند خوبی نداشته است.
این تیم در رویارویی با گل‌گهر سیرجان به طور حتم کار سخت‌تری را هم خواهد داشت. چرا که فولاد با وجود بازی در خانه از روحیه خوبی برخوردار نیست.
 در مقابل گل‌گهر سیرجان با هدایت امیر قعله‌نویی در هفته‌های اخیر بازی‌ها را یک در میان برده و باخته و اگر به همین منوال پیش برود، این هفته نوبت باخت گل‌گهر سیرجان خواهد بود.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در رویارویی با پیکان بازی را بردند، در مصاف با استقلال در یک بازی نزدیک بازی را واگذار کردند و در رویاروی با نفت مسجد سلیمان با 5 گل برنده بازی شدند.
 در دیدار با نساجی با یک گل بازی را واگذار کردند و در نهایت در هفته دهم در مصاف با ذوب آهن توانستند به سه امتیاز بازی دست پیدا
 کنند. حالا فاصله زیادی با صدر جدول ندارند و با 18 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده‌اند و اختلاف سه امتیازی با صدر جدول را می‌خواهند با برد فولاد جبران کنند.
 این بازی به خاطر حضور نکونام روی نیمکت فولاد و قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان حسابی حساس خواهد شد و به نظر می‌رسد می‌تواند یکی از بازی‌های جذاب هفته دهم رقابت‌ها باشد.


Page Generated in 0.0047 sec