printlogo


کد خبر: 258276تاریخ: 1401/8/5 00:00
فینال جذاب میلان- ردبول در هفته آخر
صعود دل‌انگیز چلسی


چلسی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان رسید آن هم با شرایطی خوب. آبی‌ها برای پیروزی 2 بر یک مقابل ردبول سالزبورگ به زحمت زیادی افتادند اما در نهایت با گل‌های زیبای متئو کوواچیچ و کای هاورتز به هدف رسیدند. میزبان یک بار به وسیله جونیور آدامو به گل تساوی رسید اما گل دوم چلسی بی‌پاسخ ماند. چلسی در گروه E 10 امتیازی است و پشت سرش میلان هفت امتیازی قرار دارد، به‌دلیل برتری در بازی رودررو مقابل میلان، صدرنشینی چلسی در گروه قطعی است و مسابقه هفته آخر میلان و ردبول برای تعیین تیم دوم صعودکننده جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.
 
رفع اشکال کوواچیچ
یکی از اشکالات بازی کوواچیچ در چلسی نداشتن گل به اندازه کافی بوده اما این بازیکن کروات نشان داد می‌تواند تا چه حد در همه جای زمین مؤثر باشد. گل او درخشان و الهام‌بخش بود و از لبه محوطه جریمه توپ را به سقف دروازه ردبول چسباند. کوواچیچ در طول بازی خط دفاع ردبول را آزار داد و تقریباً همه جا بود.
 
زننده گل‌های حیاتی
بازیکن دیگری که از نظر تعداد گل انتظارات را برآورده نمی‌کند، کای هاورتز است که یک گل قهرمانی اروپا برای چلسی زده و دوباره وقتی چلسی برای صعود به گل نیاز داشت، خودش را نشان داد. یک گل عالی که با بوسه بر تیرک افقی دروازه راهی گل شد. در مجموع بازی پیشرفته‌ای انجام داد و با دوندگی‌های هوشمندانه‌اش دردسرهای زیادی برای خط دفاع تیم میزبان درست کرد.
 
در راه انگلیس
تروه چالوبا آرام آرام و بدون هیچ استرسی خودش را به ترکیب تیم ملی انگلیس نزدیک می‌کند. او در قلب دفاع یک بازی عالی در کنار تیاگو سیلوا انجام داد و هم‌سطح هم‌تیمی‌ بسیار پرافتخار خود بود. چلسی هنوز مسابقه‌ای که چالوبا در ترکیب اصلی‌اش بوده، نباخته و گرت ساوت‌گیت شاید به دردسر بیفتد اگر همچنان از کنار نام او به آسانی بگذرد.
 
شب بد اوبامیانگ
چلسی شب خیلی آسان‌تری را پشت سر می‌گذاشت اگر مهاجم شماره 9 تیم، پیر امریک اوبامیانگ از فرصت‌هایش بهتر استفاده می‌کرد. بعد از آنکه ضربه سر او بعد از برخورد با بازیکنان حریف با واکنش عالی دروازه‌بان به جایی نرسید، یک موقعیت تک به تک فوق‌العاده را از دست داد و بعد از رد و بدل کردن پاس با هاورتز، مقابل فیلیپ کوهن ناکام شد.
 
بدشانسی کوهن
دروازه‌بان ردبول تنها از آن جهت جزو فهرست بازندگان بازی با چلسی قرار می‌گیرد که تیمش مسابقه را باخته. این گلر آلمانی بارها با واکنش‌های خوب خود مهاجمان چلسی را ناکام گذاشت و برای همین تیمش در بازی امیدوار ماند. در واقع فیلیپ کوهن از کسانی که مقابلش بازی کردند، بهتر بود.
 مدیر ورزشی سالزبورگ
مدیر ورزشی ردبول سالزبورگ یکی از کسانی بود که مورد توجه تاد بولی، مالک جدید چلسی برای تشکیل یک هیأت مدیره قوی در چلسی قرار داشت. کریستوف فرویند اما در شهریور به آبی‌ها جواب منفی داد و ترجیح داد در اتریش بماند. برای تلخکامی بیشتر او همین بس که یکی از دلایل ماندنش، موفقیت ردبول در لیگ قهرمانان بود.

 


Page Generated in 0.0043 sec