printlogo


کد خبر: 258275تاریخ: 1401/8/5 00:00
پاری سن ژرمن به روزهای ایده‌آل نزدیک می‌شود
مسی+ نیمار+ امباپه= آتشبازی!

پاری سن ژرمن با پیروزی قاطعانه 7-2 مقابل مکابی صعودش را به دور بعد لیگ قهرمانان قطعی کرد. مسی توانسته پنجاهمین گلش را با پیراهن پی‌اس‌جی به ثمر برساند. کیلیان امباپه و نیمار هم درخشان بوده‌اند. اما برندگان و بازندگان صعود پی‌اس‌جی چه کسانی هستند؟ بازی در همان دقایق اولیه به‌دلیل پرتاب مواد آتش‌زا از سوی هواداران در سکوها مختل و متوقف شد و پس از شروع مجدد بازی، این پی اس جی بود که آتشبازی را در زمین شروع کرد.

برندگان
لیونل مسی
این ملی‌پوش آرژانتینی از سال 2015 تاکنون فاتح لیگ قهرمانان اروپا نشده است ولی کاملاً می‌توان انتظار داشت که این بار قهرمانی را به دست بیاورد، بویژه که او عملکردی درخشان با پیراهن تیمش
داشته است.
مسی در این فصل لیگ قهرمانان در چهار بازی سه گل زده و در تمامی دیدارها هم در این فصل 12 گل به ثمر رسانده است.
 
نیمار
فرم نیمار هم مانند مسی است. او بارها عملکرد تأثیرگذاری داشته است. همکاری او با مسی فوق‌العاده بوده است.
اوضاع رابطه او با کیلیان امباپه هم بهتر شده است. این بازیکن اخیراً حتی در یک دیدار به‌دلیل خطایی که روی امباپه انجام شد، به داور اعتراض کرد و کارت زرد گرفت.
حالا به نظر می‌رسد با متحد شدن سه فوق ستاره برزیلی- آرژانتینی و فرانسوی، اوضاع در این تیم پاریسی به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شود.
 
کیلیان امباپه
این بازیکن قراردادی بسیار گرانقیمت با پاری سن ژرمن امضا کرده و از این بابت زیر نظر قرار دارد.
اما امباپه در این فصل نشان داده که چه بازیکن باارزشی است. این بازیکن 23 ساله در هشت بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان 10 گل به ثمر رسانده است.
او در مراسم توپ طلا هو شد اما وقتی در بازی‌های پی‌اس‌جی تعویض می‌شود، او را تشویق می‌کنند.

ZOOM

بازندگان
خط دفاعی پی‌اس‌جی
خط حمله این تیم بسیار عالی است اما در سمت دیگر، اوضاع فرق دارد. به این ترتیب رقبا این حس را دارند که می‌توانند خط دفاعی این تیم را باز کنند. تیم کریستوف گالتیه در پنج بازی در لیگ قهرمانان 6 گل دریافت کرده است و در مراحل حذفی باید بسیار بهتر از این باشد تا بتواند برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.
 
سایر تیم‌های اروپا
پی‌اس‌جی در فاصله یک بازی مانده به پایان مرحله گروهی، صعودش را به دور بعد قطعی کرد و پیامی را هم به سراسر اروپا ارسال کرد. بدون تردید هیچ مدافعی نیست که از رویارویی با امباپه، نیمار و مسی لذت ببرد، آن هم با فرمی که آنها دارند. پی‌اس‌جی این حس را دارد که تا زمانی که سه مهاجمش روی فرم هستند، می‌تواند هر گلی که می‌خورد را جبران کند.


 


Page Generated in 0.0066 sec