printlogo


کد خبر: 258268تاریخ: 1401/8/5 00:00
خبر



جوانگرایی تیروکمان با هدایت مربی کره‌ای
مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان تیروکمان برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند تا زیر نظر سرمربی کره‌ای تیم‌ملی بزرگسالان شاهد ریل‌گذاری برای تشکیل اولین تیم‌ملی جوانان باشیم.‌ پس از انعقاد قرارداد فدراسیون تیراندازی با کمان با هونگ سونگ هو کره‌ای که در فاز اولیه به‌صورت ۶ ماهه بوده و در صورت توافق دو طرف این قرارداد تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تمدید می‌شود. «هو» از اول مهرماه هدایت تیم ملی جوانان و بزرگسالان ایران را برعهده گرفته است و براساس تأکید فدراسیون تیراندازی با کمان باید دستیاران این سرمربی کره‌ای به‌دلیل لحاظ منافع ملی و توجه به مقوله دانش‌افزایی از بین مربیان ایرانی انتخاب می‌شدند که در نهایت مجید قیدی در کامپوند و امین پیرعلی در ریکرو انتخاب شدند و به‌عنوان دستیاران ایرانی در اردوهای تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان، حاضر خواهند بود. پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌ملی بزرگسالان ایران و مشخص شدن نفرات برتر و فراخوانده شدن آنها به اردوی تیم‌ملی کامپوند و ریکرو حال نوبت به تیم‌ملی جوانان رسیده است تا زیر نظر سرمربی کره‌ای شاهد تشکیل اولین تیم‌ملی باشیم که به نوعی آینده تیروکمان ایران به شمار می‌روند.
 
لغو سفر اسکیت‌بازان به آرژانتین
مدیر تیم‌های ملی اسکیت دلیل لغو سفر اسکیت‌بازان به مسابقات جهانی آرژانتین را نداشتن زمان کافی برای گرفتن ویزا می‌داند. محسن هنرجو مدیر تیم‌های ملی در این خصوص تأکید دارد: «مسابقات جهانی اسکیت در رشته سرعت و فری استایل از ۷ آبان در آرژانتین برگزار می‌شود که برای شرکت در این رقابت‌ها باید ۵ آبان در آرژانتین حضور پیدا می‌کردیم اما به‌دلیل اینکه دعوتنامه‌ها دیر ارسال شد، متأسفانه زمان کافی برای دریافت ویزا نداشتیم.»
 
زمان شروع سوپرلیگ کاراته
سازمان لیگ کاراته زمان شروع هفته اول سوپر لیگ کاراته مردان و بانوان را ۱۶ و ۱۷ آبان اعلام کرد. جلسه سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته با حضور وحید مؤمنی دبیر فدراسیون، مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان تیم‌های حاضر در سوپر لیگ سبک‌های کنترلی آقایان در فدراسیون کاراته برگزار شد. در این جلسه در خصوص فرایند و نحوه برگزاری این رقابت بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید هفته اول این مسابقات در بخش آقایان 16 آبان ماه و در بخش بانوان 17 آبان برگزار شود. لازم به ذکر است تیم‌ها مدارک خود را روز 14 آبان ماه باید تحویل دهند. هفته دوم این مسابقات 7 و 8 دی، هفته سوم 28 و 29 دی، هفته چهارم 19 و 20 بهمن، هفته پنجم 3 و 4 اسفند و هفته پایانی نیز 11 و 12 اسفند برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0.0053 sec