printlogo


کد خبر: 258266تاریخ: 1401/8/5 00:00
خیلی شناختی نسبت به سرمربی‌ کره‌ای تیروکمان ندارم
میلاد وزیری: کدام قهـــر؟ با هماهنگی از اردو رفتم


رضا عباسپور
روزنامه نگار

میلاد وزیری بواسطه حضور در 2 المپیک 2012 و 2020 لندن و توکیو بی‌تردید شناخته ‌شده‌ترین چهره تیروکمان ایران در بخش ریکرو است. او که چندی پیش پس از مدت‌ها دوری از اردوی آماده‌سازی تیم ملی با توجه به استخدام سرمربی جدید کره‌ای در اردوی آماده‌سازی ریکرو حاضر شده بود، در شرایطی که گفته می‌شد بی‌خبر و بدون اطلاع کادرفنی و مسئولین فدراسیون اردوی آماده‌سازی تیروکمان را ترک کرده است، تأکید دارد که نه قهر کرده و نه بی‌خبر اردو را ترک کرده است.  او می‌گوید که با هماهنگی مسئولین فدراسیون ترجیح داده مدتی خارج از اردو باشد. به همین دلیل قطعاً در صورت مساعد شدن شرایطش اگر اردوها برقرار باشد به تمرینات بازمی‌گردد. به همین بهانه ما با او گفت و گو کردیم تا بیشتر از حال و هوای تمرینی و آمادگی رکوردی‌اش آگاه شویم.

با هماهنگی از اردو خارج شدم
کماندار المپیکی و پر افتخار کشورمان در خصوص اینکه گفته می‌شود او باز هم بی‌خبر و بدون اطلاع کادرفنی و مسئولین فدراسیون اردو را ترک کرده و به خانه بازگشته است در این خصوص می‌گوید: «اصلاً اینطور نیست. من نمی‌دانم چه کسی این شایعه‌ها را منتشر و پخش می‌کند؟! اما حقیقتاً این قبیل حاشیه‌سازی‌ها خیلی قشنگ و جالب نیست. هرچند برای من هم این حواشی تازگی ندارد. اما صادقانه عرض کنم که من به هیچ‌وجه بدون هماهنگی و اطلاع کادرفنی و مسئولین فدراسیون از اردو خارج نشدم، بلکه چون مشغله دارم و می‌بایست برای حل و فصل یکسری از کارهای شخصی‌ام از اردو بیرون می‌آمدم، به عزیزان مسئول اعلام کردم و از کمپ تمرینی تیم ملی خارج شدم. هرچند من خیلی هم در این مدت کنار بچه‌ها در اردوی آماده‌سازی نبودم. فکر کنم بعد از اینکه دعوت شدم جمعاً یک هفته هم نشد آمدم اردو و کنار بچه‌های تیم تمرین کردم. به همین دلیل نمی‌دانم چرا برخی دوست دارند من را به حاشیه  ببرند.»
هنوز زود است در مورد دانش فنی سرمربی کره‌ای نظر بدهیم
ستاره تیم ملی تیروکمان ایران در بخش ریکرو با بیان این مطلب که خیلی شناختی نسبت به سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان ندارد در خصوص توان و دانش فنی این مربی خارجی معتقد است: «من شناخت زیادی نسبت به سرمربی تازه‌وارد کره‌ای تیم ملی تیراندازی باکمان ندارم. اطلاعاتم در مورد او در حد همین رزومه‌ای است که مسئولین فدراسیون ارائه کردند. حقیقتاً جای دیگری اطلاعات و رزومه زیادی از این مربی ندیدم. فقط می‌دانم که در بخش کامپوند در کشورش مربی باشگاهی و ملی بوده است. بیش از این فعلاً چیزی از او نمی‌دانم. اما حتماً مربی توانمند و خوبی بوده که مسئولین فدراسیون تیروکمان از او دعوت کردند تا هدایت فنی تیم ملی تیروکمان را دست بگیرد. سوای اینها من فعلاً نتوانستم مدت زمان زیادی را با این مربی در اردو یا مسابقات برون مرزی افتخار همکاری داشته باشم تا ببینم چه توانمندی‌های فنی‌ای دارد. ولی امیدوارم بتوانیم در تیم ملی از بار فنی او به درستی استفاده کرده و به نفع تیروکمان مخصوصاً در بخش پایه بهره‌برداری کنیم. به هر حال اعتقادم این است فعلاً خیلی زود است بخواهیم در مورد دانش فنی و عملکرد این مربی اظهارنظر کنیم. چون او تازه در کشور ما استارت زده و سکان هدایت تیم ملی تیروکمان را دست گرفته است. مطمئناً باید به او زمان مناسب بدهیم تا بتواند آنچه در ذهن دارد برای تیم ملی در مسیر پیش رو چه در تمرینات و چه در مسابقات مختلف پیاده کند.»

ZOOM
بهترین رکوردهایم را در رکوردگیری ثبت کردم

میلاد وزیری ملی‌پوش کماندار المپیکی کشورمان در خصوص شرایط آمادگی و رکوردی خود می‌گوید: «در رکوردگیری که چند وقت پیش انجام شد، من بهترین رکوردهایم را ثبت کردم تا در نهایت بی‌حرف و حدیث تمریناتم را آغاز کنم. حالا هم اگر از اردوی آماده‌سازی تیروکمان با هماهنگی مسئولین فدراسیون و کادرفنی خارج شدم، اینطور نیست که تمرین نداشته باشم و کلاً همه چیز را رها کنم. بلکه قطعاً بیرون از اردو هم تمریناتم را در دستور کار دارم. فعلاً صلاح این است خارج از اردو باشم تا کادرفنی کمانداران جوان‌تر را هم محک بزند، بعد اگر شرایطم مساعد شد حتماً در خدمت تیم ملی و کادرفنی خواهم بود. من برای بازی‌های آسیایی و سهمیه المپیک برنامه دارم، اما آرام آرام جلو می‌روم تا ببینیم در آینده نزدیک چه پیش می‌آید.»
 


Page Generated in 0.0045 sec