printlogo


کد خبر: 258262تاریخ: 1401/8/5 00:00
خبر


والیبال نشسته قهرمانی جهان
جوانان، آخرین حریف تدارکاتی

برنامه دو دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شد. رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان طی روزهای 10 تا 21 آبان به میزبانی شهر سارایوو در کشور بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود و تیم‌های ملی مردان و بانوان ایران در این مسابقات شرکت می‌کنند.
قرار بود یک تورنمنت چهار جانبه از روز 19 مهر با حضور تیم‌های ملی ایران، آلمان، قزاقستان و تیم «ب» کشورمان در تهران برگزار شود و هماهنگی‌های لازم درخصوص برگزاری این تورنمنت با کشورهای میهمان نیز انجام شده بود، اما تیم‌های آلمان و قزاقستان در فاصله یک هفته تا شروع این رویداد، انصراف خود را اعلام کردند تا این تورنمنت به طور کامل لغو شود.
با لغو این تورنمنت، عملاً فرصتی برای دعوت از تیم‌های خارجی برای برگزاری بازی تدارکاتی وجود نداشت. بر همین اساس کادر فنی تیم ملی مردان تصمیم گرفته که این تیم در دو دیدار تدارکاتی به مصاف تیم جوانان برود. تیم‌های اول و دوم در مسابقات قهرمانی جهان، سهمیه حضور در پارالمپیک 2024 پاریس را کسب می‌کنند.
 
انتخابات کمیته ملی پارالمپیک
آغاز ثبت‌نام داوطلبان از هشتم آبان

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک از هشتم آبان ماه آغاز می‌شود.
داوطلبان حائز شرایط جهت حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک برای احراز پست‌های رئیس، نواب رئیس، خزانه‌دار، عضو هیأت اجرایی (شش نفر) و بازرس قانونی، از روز 8 آبان تا پایان وقت اداری 22 آبان فرصت دارند در ساعات اداری (7:30 تا 15:30) با در دست داشتن مدارک شخصاً به کمیته ملی پارالمپیک مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
این انتخابات روز سه‌شنبه 22 آذر ماه برگزار می‌شود.
 
اعلام زمان انتخابات اسکواش

تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش مشخص شد. با تصمیم وزارت ورزش و جوانان 14 آذرماه به‌عنوان تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش مشخص شد.
برای شــــــــرکت در مجمـــــــــع انتخابات فدراسیون اسکواش 20 کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند و امیر عزیزی‌پور دبیر پیشین فدراسیون اسکواش، محمد آران رئیس هیأت اسکواش تهران، بابک فقیر نایب رئیس فدراسیون اسکواش، پیروز هاشمی ارس، بهرام آقاخانی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون دوومیدانی و احمد نامنی معاون دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها تاکنون از سوی مراجع ذی‌صلاح وزارت ورزش و جوانان مورد تأیید قرار گرفتند و ممکن است تا روز انتخابات اسامی برخی از نامزدها به این لیست اضافه
شوند.
دوره چهار ساله ریاست مسعود سلیمانی روز 26 شهریور ماه به پایان رسید و 23 مهرماه با حکم وزیر ورزش و جوانان، محسن خمارلو به‌عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد.
 


Page Generated in 0.0058 sec