printlogo


کد خبر: 258243تاریخ: 1401/8/5 00:00
خبر


مجتبی حسینی:
همه ایران اشتباهات داوری را دیدند

مجتبی حسینی، سرمربی پیکان درباره بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: «بازی سختی مقابل نفت داریم. این تیم با وجود جایگاهی که در جدول دارد، فوتبال خوبی بازی می‌کند و نمی‌توانیم بگوییم کار راحتی خواهیم داشت. با این حال من دغدغه فنی نسبت به بازیکنانم ندارم و می‌دانم آنها همچون بازی‌های گذشته، بهترین عملکرد خود را نشان خواهند داد.»
او با تمجید از نمایش هفته گذشته پیکان گفت: «مقابل هوادار هم عالی بازی کردیم و تیم برتر زمین بودیم. متأسفانه تصمیمات عجیبی که داور با همراهی کمک‌هایش گرفت، باعث شد بازی مساوی شود. همه ایران دیدند که تیم داوری چه اشتباهات عجیبی برابر هوادار داشت، اما هیچ اتفاقی نیفتاد. اگر این اشتباهات علیه یک تیم دیگر رخ داده بود، احتمالاً یک فاجعه رخ می‌داد.» سرمربی پیکان درباره بازی‌های کم‌گل لیگ برتر گفت: «مشکل اصلی لیگ که در اکثر تیم‌ها مشاهده می‌شود، ضعف گلزنی است. باتجربه‌ترین و گرانقیمت‌ترین مهاجمان لیگ برتر هم با گذشت ده هفته یا گل نزده‌اند یا تعداد گل‌های آنها زیاد نیست. فاصله تیم‌ها در فصل جاری به هم نزدیک شده و بازیکنان باید از تک فرصت‌ها استفاده کنند.»

مربی گل‌گهر:
فریب رتبه فولاد را نمی‌خوریم

سعید الهویی، مربی گل‌گهر که به جای قلعه‌نویی به نشست خبری رفته بود، درباره بازی با فولاد گفت: «بازی مهم، حساس و سنگینی با فولاد داریم. موقعیت کنونی این تیم در جدول ما را فریب نمی‌دهد و می‌دانیم فولاد پرمهره بسته شده است و باتوجه به اینکه در مرحله حذفی آسیا است، هزینه زیادی کرده و بازیکنان خوب و باکیفیتی جذب کرده‌اند.» الهویی اضافه کرد: «فولاد نسبت به سال‌های گذشته تیم پرمهره‌تر و پرهزینه‌تری است و برای موفقیت در آسیا بسته شده، به همین دلیل در طول هفته با همین نگاه و با تمرکز برای انجام یک بازی سنگین تمرین کرده‌ایم.»

دروازه‌بان مس کرمان:
می‌خواهیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

حسین شهریاری، دروازه‌بان مس کرمان درباره تقابل با پرسپولیس صدرنشین گفت: «آنها تیم بزرگی هستند و اسم پرسپولیس به ما انگیزه خاصی می‌دهد تا بهترین نمایش‌مان را ارائه کنیم. نیازی نیست به رتبه آنها در جدول توجه کنیم و در این بازی دنبال آن هستیم که کار خودمان را انجام دهیم و امتیاز بگیریم.»
او درباره وضعیت تیمش گفت: «بعد از برد برابر صنعت نفت شرایط تیم ما خوب است. ما تیم جوانی داریم و هفته گذشته یکی از گل‌های مس را یک ‌بازیکن 17 ساله به ثمر رساند. اکثر بازیکنان ما مثل خودم امسال برای اولین بار است که بازی در لیگ‌ برتر را تجربه می‌کنند و باید به تیم ما زمان بدهید. البته در بعضی از بازی‌ها هم بدشانس بودیم که امتیاز نگرفتیم و این شانس را داشتیم که در حال حاضر در رتبه بهتری قرار داشته باشیم.»
 


Page Generated in 0.0055 sec