printlogo


کد خبر: 258219تاریخ: 1401/8/4 00:00
سوژه

ستاره ایرانی از دست کوسه‌ها رها می‌شود؟
تمدید با طارمی، آرزوی رئیس پورتو


درخشش مهدی طارمی در لباس پورتو همچنان ادامه دارد. مهاجم ایرانی سومین فصل حضورش در دراگائو را تجربه می‌کند و با وجود رسیدن به 30 سالگی همچنان به‌عنوان یک گلزن قهار و البته پاسوری حرفه‌ای برای تیمش مؤثر بازی می‌کند. نشریه اوجو گوتیتر‌و تصویر شماره یک خود را به طارمی اختصاص داده و نوشته است که پورتو برای نجات مهاجم ایرانی از دست باشگاه‌های خواهان او که به کوسه‌ها تشبیه شده‌اند، به‌دنبال تمدید قرارداد با اوست. اوجوگو در این باره نوشت: «طارمی که در تابستان 2020 از ریو آوه به خدمت گرفته شد، طولی نکشید تا توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. او در اولین فصل حضورش در 48 بازی، 23 گل به ثمر رساند. در دومین فصل، او تعداد گل‌هایش را بالا برد و در همین تعداد بازی، آمار گلزنی او به 26 گل رسید. قرارداد مهاجم در سال 2024 به پایان می‌رسد و مدیریت پورتو می‌خواهد آن را تمدید کند. یکی از آرزوهای ریاست باشگاه، تمدید قرارداد مهدی طارمی است که یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت سرجیو کونسیسائو به شمار می‌آید.»
 
تمرکز مهاجم پورتو روی بروژ
حمله طارمی به رکورد سردار


در حال حاضر، تمرکز طارمی روی کمک به پورتو برای رسیدن به اهدافش است که یکی از آنها در دیدار امشب و در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است. در صورتی که او بتواند دروازه بروژ را باز کند، می‌تواند به‌عنوان یک قهرمان ملی در کشورش نیز انتخاب شود و به یک رکورد تاریخی دست یابد. مهدی با پنج گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بالاتر از علی دایی (3 گل‌–‌بازنشسته شده است) قرار دارد و در صورت گلزنی برابر بروژ، قادر خواهد بود تا به همراه آزمون از لورکوزن، بر تخت سلطنت بنشیند. با توجه به مصدومیت آزمون در بایرلورکوزن، شانس رسیدن به سردار یا حتی پیشی گرفتن از او، در اختیار طارمی خواهد بود.
 
پرونده 276 هزار یورویی در دادگاه
احضار بایا، شاهد انتقال طارمی


سایت «cmjornal» پرتغال نوشت ویتور بایا، دروازه‌بان سابق تیم ملی پرتغال و باشگاه‌های پورتو و بارسلونا برای بررسی مسائل مالی پرونده انتقال مهدی طارمی به پورتو، به دادگاه این کشور احضار شده است. یکی از شرکت‌هایی که در آگوست 2020 واسطه انتقال مهدی طارمی به پورتو شد، شکایتی علیه ریوآوه تنظیم و ویتور بایا، معاون و مدیر باشگاه پورتو را به‌عنوان شاهد معرفی کرده است. این شرکت مبلغ 276 هزار یورو (پنج درصد از انتقال 7/4 میلیون یورویی) را طلب کرده است که این رقم تا این هفته پرداخت نشده بود. طارمی در ماه آگوست 2020 از ریوآوه به پورتو ملحق شد و آمار 58 گل و 42 پاس گل را از خود به جا گذاشته است.


Page Generated in 0.0048 sec