printlogo


کد خبر: 258218تاریخ: 1401/8/4 00:00
بروکسل میزبان ستاره‌های پالما
طیبی و اولادقباد، ایرانی‌های جدیدِ UCL

تیم فوتسال پالما که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ فوتسال اسپانیا شد، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا است. پالما در گروه A این رقابت‌ها و در مرحله اصلی، در کنار غیرت قزاقستان، اسپورتینگ پاریس و اسپورتینگ اندرلخت بلژیک قرار دارد. مسابقات این گروه به صورت متمرکز به میزبانی بروکسل در بلژیک برگزار می‌شود و تیم پالما روز دوشنبه عازم این شهر شد. این نخستین بار است که پالما حضور در این سطح از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند.
حسین طیبی و مسلم اولادقباد
دو لژیونر ایرانی هم در تیم پالما هستند و این باشگاه را در سفر به بروکسل همراهی می‌کنند. بازی‌های پالما از چهارشنبه با دیدار مقابل اسپورتینگ پاریس در شرایطی آغاز می‌شود که این تیم در لیگ اسپانیا عملکرد قابل توجهی داشته است. پالما تا هفته ششم لیگ اسپانیا با ۱۳ امتیاز، بعد از بارسلونای ۱۵ امتیازی در رده دوم قرار دارد.
طیبی که این فصل برای پالما چهار گل به ثمر رسانده است، پیش از این تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های غیرت قزاقستان و بنفیکای پرتغال را دارد و جزو یکی از بازیکنان باتجربه پالما محسوب می‌شود. او گل‌های بی‌شماری در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده و در این تورنمنت مهم یکی از بازیکنان باتجربه و مشهور محسوب می‌شود. طیبی چندی پیش توانست عنوان برترین گلزن جام ملت‌های آسیا را به دست بیاورد. هر چند تیم ملی ایران در فینال نتوانست ژاپن را شکست بدهد و در نهایت عنوان نایب ‌قهرمانی را به دست آورد. طیبی از امیدهای اصلی پالما برای درخشش در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله حذفی است. ضمن اینکه او در این رقابت‌ها باید مقابل غیرت، تیم سابق خود قرار بگیرد که این موضوع هم یکی از جذابیت‌های مسابقات برای کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه قزاقستانی است.
مسلم اولادقباد اما همانند پالما برای اولین بار است که در لیگ قهرمانان حضور می‌یابد و به دنبال نشان دادن توانایی‌های خود در این سطح از مسابقات است. او به تازگی عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به دست آورده و امیدوار است در نخستین تجربه بتواند عصای دست سرمربی پالما در لیگ قهرمانان اروپا باشد.


Page Generated in 0.0060 sec