printlogo


کد خبر: 258210تاریخ: 1401/8/4 00:00
خبر


پول رضایتنامه نادری پرداخت می‌شود
باشگاه پرسپولیس در ماه‌های اخیر با پرداخت بدهی‌های خود بخشی از مشکلاتش را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای حل کرده است .این باشگاه در ماه‌های اخیر بعد از وصول ۳۵۰ میلیارد تومان از محل فروش ۱۰ درصد از سهام خود، توانست بخش زیادی از بدهی‌هایش را پرداخت کند و اینگونه یکی از مشکلات سر راه خود برای اخذ مجوز حرفه‌ای را حل کرد. پرسپولیس در حال حاضر بابت صدور رضایتنامه محمد نادری بازیکن پیشین خود حدود ۵ هزار یورو به باشگاه کورتریک بلژیک بدهکار است که این بدهی هم به زودی پرداخت خواهد شد. از طرف دیگر این باشگاه با پرونده ۹۵۰ هزار یورویی رادوشوویچ روبه رو است که البته این پرونده در دادگاه عالی ورزش در جریان است و نهایی نشده است.

شباهت پرسپولیس با حریف پنجشنبه
در آستانه تقابل جذاب در استادیوم آزادی، شاگردان یحیی گل‌محمدی و فرزاد حسین‌خانی شباهتی با یکدیگر دارند. در حالی که پرسپولیس برای دیدار مقابل مس کرمان محروم و مصدومی ندارد، حریف سرخپوشان در این دیدار نیز شرایطی مشابه با شاگردان یحیی گل‌محمدی دارد .از اردوی مسی‌ها خبر می‌رسد فرزاد حسین‌خانی به جز چهار بازیکنی که با صلاحدید کادر فنی کرمانی‌ها فعلاً از تمرین این تیم کنار گذاشته شده‌اند محروم و مصدومی برای رویارویی برابر پرسپولیس ندارند و قرار است با تمام توان برای جدال با شاگردان گل‌محمدی راهی تهران شوند.

اردوی خارجی اوکی نشده
اردوی خارجی پرسپولیس که قرار است پس از بازی با مس کرمان و تعطیلی چند روزه تمرینات بدون ملی‌پوشان برگزار شود طبق اخبار دریافتی ۱۲ روزه است اما هنوز مشخص نیست که تیم به اردوی خارجی اعزام خواهد شد یا خیر. رایزنی‌های باشگاه برای اخذ مجوز از شورای برون مرزی ادامه دارد. باشگاه در هماهنگی با کادرفنی روی برپایی اردو در کویت یا دبی برنامه‌ریزی خواهد کرد اما فعلاً هیچ چیز قطعی و مشخص نیست.

جلسه درویش با قربان‌زاده
در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی که هفته گذشته در کیش برگزار شد، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در جلسه با مدیرعامل باشگاه، پایبندی پرسپولیس به اجرای مصوبات را تأیید کرد. در همان جلسه مقرر شد باشگاه پرسپولیس گزارشی از ادامه فعالیت‌های خود در بخش مالی، تقدیم سازمان خصوصی‌سازی کرده و همچنین درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را برای طرح در کمیته مصارف ارائه کند. رضا درویش دیروز در راستای اجرا و پیگیری همین موارد همراه تعدادی از معاونان و مدیران راهی سازمان خصوصی‌سازی شد. او در جریان دیدار و گفت‌و‌گو با دکتر قربان‌زاده، گزارش مالی شرکت را نیز ارائه کرد.


Page Generated in 0.0045 sec