printlogo


کد خبر: 258209تاریخ: 1401/8/4 00:00
اولین گلایه رادوشویچ به خاطر نیمکت‌نشینی بعد از سه سال
یحیی باید صبر می‌کرد تا گل بخورم، بعد نیمکت‌نشینم می‌کرد

مسعود قراگزلو
خبرنگار

بوژیدار رادوشویچ در تمام فصولی که برای پرسپولیس بازی می‌کرد گلر نیمکت‌نشین بود. مقطعی نیمکت‌نشین بیرانوند و بعد ذخیره حامد لک اما در تمام آن سال‌ها او هیچ مصاحبه‌ای در اعتراض به نیمکت‌نشینی‌اش نداشت چرا که نسبت به تیم سابقش و آنچه همین حالا در کرواسی می‌گیرد قرارداد فوق‌العاده بالایی بسته بود و با تمرین و انجام 6-5 بازی در هر فصل درآمد خوبی کسب می‌کرد.
با این حال رادو در تازه‌ترین مصاحبه خود برای اولین بار به ناراحتی‌اش از نیمکت‌نشینی در یک مقطع از حضور در پرسپولیس اشاره کرده که ظاهراً به روزهای نخست حضور گل‌محمدی و کادرش در پرسپولیس برمی‌گردد: «در نیم‌فصل آقای گابریل کالدرون به همین دلایلی که من بعداً پرسپولیس را ترک کردم، این تیم را ترک کرد و یحیی گل‌محمدی آمد. او برای اولین بازی که مقابل تراکتور بود، من را روی نیمکت نشاند و بهانه می‌کند که برای شروع تمرینات دیر به ایران آمدم. ۲ روز تأخیر داشتم چون اگر یادتان باشد در آن موقع، راهی برای حضور در ایران وجود نداشت… اما مثل همیشه به‌عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای واقعی، به تصمیم مربی احترام گذاشتم، اگرچه در آن لحظه فکر می‌کردم که لیاقت نیمکت‌نشینی را ندارم. فکر می‌کنم یحیی باید حداقل صبر می‌کرد تا گل می‌خوردم و بعد تغییرم می‌داد، اما مهم نیست.»
البته رادوشویچ این صحبت را مطرح کرده تا به یک نتیجه خاص برسد. او این حرف‌ها را زده تا بگوید در آن مقطع پیشنهاداتی داشته و این‌طور نبوده که از پرسپولیس پول مفت بگیرد: «در این شرایط من پیشنهادات زیادی به خاطر عملکرد خوبم در نیم‌فصل اول داشتم که از نظر مالی بسیار بهتر از پرسپولیس بود. من به دیدار آقای انصاری‌فرد که آن زمان رئیس باشگاه بود رفتم و گفتم از وضعیت ناراضی هستم یا اجازه بدهید تیم را ترک کنم یا با قراردادی جدید، فوتبالم را در پرسپولیس به پایان برسانم. آقای انصاری‌فرد تمام شروط را پذیرفت و به آقای گل‌محمدی اطلاع داد و او هم گفت که موافق تمدید قرارداد است و به من نیاز دارد. منظورم این است که هیچ کار پنهانی نبوده و سرمربی تیم هم در جریان بود.»
این گلر کروات در پاسخ به اینکه منتظر فرصتی برای فسخ قرارداد بوده تا پول هنگفتی از پرسپولیس بگیرد هم با عصبانیت گفته: «اجازه داشتم اگر دو ماه حقوق نگیرم، قراردادم را فسخ کنم. اما من زمانی از پرسپولیس رفتم که ۷ ماه دستمزد نگرفته بودم و ۲۰۰ هزار یورو طلبکار بودم. چه کسی این وضعیت را تحمل می‌کند؟ آنها به همه بازیکنان پول دادند غیر از من. حالا هم تهمت می‌زنند که منتظر فرصت برای جدایی بودم؟»
 


Page Generated in 0.0053 sec