printlogo


کد خبر: 258204تاریخ: 1401/8/4 00:00
خبر



حرف‌های تکراری درویش
مدیرعامل پرسپولیس در تازه‌ترین صحبت‌هایش واکنشی تکراری به شایعات مربوط به کنار رفتنش نشان داد و گفت: «نزدیک دو ماه است که صحبت شده و گفتند که اعضای جدید هیأت مدیره پرسپولیس می‌آیند و من می‌روم. کسانی که فضای دلالی را شکل می‌دهند به‌دنبال این موضوع هستند. آقای آجورلو هم حدود یک هفته است که قطعی شده اما از دو ماه پیش این شایعه را شکل دادند. اساس خلقت این است که آدم به دنیا بیاید و از دنیا برود و قطعاً من هم روزی از این سمت کنار خواهم رفت.»
مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به مشکلاتی که در مسیر حل موانع این باشگاه داشته، گفت: «رفتن درویش مهم‌تر است یا این موضوع که یک ماه دیگر باید برای رادوشوویچ برویم و چطور بیش از 900 هزار دلار بدهیم. امروز که در خدمت شما هستم حدود 40 نفر طلبکار حقیقی و حقوقی که مبلغ آن 79 میلیارد بود کارشان را دنبال کردیم و به مراحل پایانی پرداخت رساندیم. گفتن این عدد راحت است اما پرداخت ریال به ریال آن طاقت‌فرسا است. کسی به خبر به این مهمی توجهی ندارد و البته اینکه چطور و چرا باید 950 هزار دلار به رادوشوویچ بدهیم.»
 
نامه فیفا رسید، پرونده بسته شد
چند هفتــــــــــــــه قبل باشگاه پرسپولیس نامه‌ای از فیفا دریافت کرد مبنی بر اینکه بابت هزینه‌های دادرسی و جرایم مربوط به پرونده‌های برانکو، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ باید ۱۱۵ هزار فرانک سوییس را به حساب آن نهاد واریز می‌کرد.
آنها در ادامه خواسته بودند چنانچه واریز صورت گرفته است، اسناد مرتبط ارسال شود و در غیر این‌صورت نسبت به پرداخت تا تاریخ مشخص اقدام شود.
البته این مبالغ مربوط به خود فیفا بود و قرار نبود به طرف‌های پرونده پرداخت شود که کارها در موعد مقرر انجام شد و دیروز باشگاه پرسپولیس نامه فیفا را دریافت کرد. در این نامه تصریح شده کمیته انضباطی فیفا تأیید می‌کند کمیته مالی فیفا، مبلغ مذکور را دریافت کرده است. به این ترتیب، کمیته انضباطی فیفا، پرونده را مختومه اعلام کرد.

تمرین با همه بازیکنان
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی در هوای دل‌انگیز و تازه پاییزی به‌مدت یک ساعت برگزار شد.
پیش از شروع تمرین، جلسه فنی تدارک دیده شده بود که در جریان آن کادر فنی روی تصاویر ویدیویی، توضیحات و توصیه‌هایی را به بازیکنان ارائه کردند.
تمرین شامل گرم کردن، کشش، راندو در سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بود.
در این تمرین همه بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند. آخرین تمرین برای بازی با مس هم امروز انجام می‌شود و بازیکنان پس از آن راهی هتل و اردو خواهند شد.


Page Generated in 0.0051 sec