printlogo


کد خبر: 258198تاریخ: 1401/8/4 00:00
مصاحبه



تمرینات نفت مسجد سلیمان از سرگرفته شد
مشکلات نفت مسجدسلیمان و نیز غیبت تعدادی از بازیکنان، تمرینات تیم فوتبال این باشگاه را در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل کرد. اعضای تیم نفت تا پیش از هفته چهارم لیگ برتر، 13 درصد از قرارداد خود را دریافت کردند و پس از آن مبلغی به حساب آنها واریز نشده است. همچنین امور روزمره تیم نفت MIS با هزینه‌های شخصی پیش می‌رود.
با وجود تداوم این مشکلات، نفتی‌ها از روز دوشنبه تمرینات خود را از سر گرفتند و آماده دیدار با ذوب‌آهن اصفهان می‌شوند. هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه دو روز پیش نشستی با محمدرضا مهاجری داشت و او را برای آغاز تمرینات راضی کرد. سرمربی نفت مسجدسلیمان هم صحبت‌هایی با بازیکنان و مربیان تیمش داشت تا تمرینات نفت مجدداً آغاز شود.

غایبان صنعت نفت مقابل پیکان
صنعت نفت آبادان در پایان هفته دهم لیگ برتر اوضاع مناسبی ندارد و با 5 امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول قرار گرفته است.
این در شرایطی است که فیروز کریمی در روزهای اخیر به دفتر باشگاه صنعت نفت آبادان فراخوانده شد تا درباره نتایج ضعیف خود (3 شکست متوالی) پاسخگو باشد. آنها در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان پیکان هستند. به نظر می‌رسد در این بازی 3 بازیکن زردپوشان به علت مصدومیت غایب هستند. سینا مریدی، محمد قنبری و حسن بیت سعید جزو بازیکنانی هستند که بازی بعدی تیم‌شان را از دست دادند.

تعطیلی لیگ یک همزمان با شروع جام جهانی
با اعلام مهرداد شفیعی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ آزادگان، رقابت‌های این لیگ تا هفته چهاردم ادامه خواهد داشت و همزمان با شروع جام جهانی تیم‌ها به استراحت خواهند رفت.
 او ادامه داد: «برگزاری هفته چهاردهم در تاریخ 27 یا 28 آبان قطعی خواهد بود؛ ضمن اینکه تیم‌های لیگ یکی در روزهای 20 و 21 آبان در مسابقات جام حذفی نیز حضور خواهند داشت. ضمناً پس از برگزاری هفته هفدهم باز هم تیم‌ها فرصتی حدوداً 12 روزه برای استفاده از تعطیلات خواهند داشت تا فصل نقل و انتقالاتی زمستانی لیگ یک و لیگ برتر به طور همزمان انجام شود.»

کولاک شاگردان رجب‌زاده در لیگ یک
فجر بعد از 10 هفته در صدر
فجرسپاسی که هفته گذشته‌ هم برد مهمی برابر چوکا در شهر تالش به دست آورده‌ بود، هدفی جز شکست خلیج فارس و صعود به صدر جدول نداشت. به همین دلیل کار را طوفانی شروع کرد و در ثانیه ۳۰ به گل رسید. بعد از آن هم درخشش شیرازی‌ها ادامه داشت تا برد مهمی به دست بیاورند.
 فجرسپاسی با این برد ۲۲ امتیازی شد و با توجه به شکست شمس آذر قزوین به صدر جدول مسابقات لیگ‌ یک صعود کرد. به این ترتیب شاگردان مهدی رجب‌زاده بعد از 10 هفته بالاخره به صدر رسیدند.

 


Page Generated in 0.0052 sec