printlogo


کد خبر: 258197تاریخ: 1401/8/4 00:00
نیما انتظاری: عملکردمان مقابل پیکان سکته داشت
بازی با استقلال ویترین بازی‌های هوادار است

نیما انتظاری، هافبک هوادار درباره بازی تیمش مقابل پیکان توضیح داد: «به نظر من بازی با پیکان یکی از بهترین بازی‌های لیگ به لحاظ کیفیت فوتبال بود. نیمه اول توپ و میدان کاملاً در اختیار ما بود و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم اما فشار و تمرکزمان را حفظ کردیم و به گل مساوی رسیدیم. 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم هم کاملاً مسلط بر بازی بودیم اما 15 دقیقه دوم عملکرد تیم‌مان با سکته مواجه شد و مجبور شدیم عقب بنشینیم. در آن دقایق تیم پیکان کیفیت خوبی از خودش نشان داد و فوتبال زیبایی بازی کرد. با این حال باز توانستیم بازی را به تعادل بکشانیم. در مجموع بازی خیلی قشنگی بود و می‌توانست گل‌های بیشتری هم داشته باشد.»
 انتظاری درباره بازی هوادار مقابل استقلال این‌طور حرف زد: «استقلال تیم بزرگ و باکیفیتی است. نشانه این موضوع هم قهرمانی بدون شکست فصل قبل و بازی‌های باکیفیت امسال آنهاست. به هر حال طبق شرایط فعلی تمرکز تیم ما خیلی بیشتر است و با شرایطی مناسب وارد این بازی خواهیم شد. از قبل هم به همه نشان داده‌ایم که جلوی همه تیم‌ها خصوصاً تیم‌های بزرگ کیفیت فوتبالمان چقدر خوب است. انتظاری که از خودمان داریم بسیار بیشتر از این است که بخواهیم به حداقل‌ها قانع باشیم. این بازی ویترین بازی‌های هوادار خواهد بود و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در آن داشته باشیم.»
 او درباره شرایط هوادار می‌گوید: «اوضاع کلی هوادار خوب است. از رأس تیم یعنی مدیریت که بیش از پیش کمک‌مان می‌کند و خیلی از دغدغه‌هایمان را برطرف کرده گرفته تا بازیکنان و کادر فنی همدلی خیلی خوبی وجود دارد. درباره اهداف تیم هم باید بگویم که حتی اگر یک رتبه بهتر از سال قبل بگیریم برای ما پیشرفت محسوب می‌شود. البته ما از پتانسیل خودمان بهتر خبر داریم و به همین خاطر نسبت به ارتقای یک رتبه‌ای قانع نیستیم.»


Page Generated in 0.0052 sec