printlogo


کد خبر: 258196تاریخ: 1401/8/4 00:00
حل مشکلات مالی مثل رؤیا شده
حمودی: رکورد استقلال را می‌زنیم

سمیرا شیرمردی
خبرنگار

استقلال ملاثانی اگرچه مشکلات زیادی دارد اما این فصل توانست کار بزرگی انجام دهد. آبی‌های خوزستانی علاوه بر اینکه مدعی صعود هستند توانستند رکورد استقلال تهران را هم بشکنند و 30 هفته بدون باخت باشند. علی حمودی کاپیتان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی که تساوی مقابل شهرداری همدان را ارزشمند می‌داند، در مورد این رکورد صحبت‌های جالبی دارد.
 
 استقلال ملاثانی با وجود مشکلات زیادی که دارد اما نتایج خوبی گرفت که قابل تحسین است.
تیم استقلال ملاثانی واقعاً مظلوم واقع شده است. تیم ما کاملاً بومی است اما هیچ مسئولی توجه ندارد. این در حالی است که در استانی هستیم که منابع زیادی وجود دارد و شرکت‌های بزرگ زیادی فعال هستند. تیم ما کلاً با 18 یا نهایتاً 20 میلیارد جمع می‌شود اما تیم‌هایی می‌بینیم که یک بازیکن با این قیمت دارند. با این حال به تیم ما توجهی نمی‌شود و کمکی به ما نمی‌کنند. آن بازیکن که 18 میلیارد می‌گیرد، نوش جانش اما ما از اول فصل تا الان هیچ پولی نگرفتیم که این مسأله کار ما را سخت می‌کند.
 یعنی واقعاً تا الان هیچ پولی نگرفتید؟
واقعاً زشت است که بگویم برخی بازیکنان فقط 10 تا 20 میلیون پول گرفتند. من تا الان که با شما حرف می‌زنم هیچ دریافتی نداشتم و برخی بازیکنان هم مبلغ‌های خیلی کم گرفتند که خجالت می‌کشم بگویم. اول فصل مدیرعاملی برای باشگاه آمد که قرار بود 30 درصد قراردادهایمان را از همان شروع فصل بدهند اما انجام نشد. البته ایشان با اینکه خوزستانی نیست اما خرج سفرها و هتل را دادند که جای تشکر دارد. به هر حال تا الان هیچ مبلغی به بازیکنان داده نشده اما در مقابل همه بازیکنان بیش از حد توان‌شان تلاش می‌کنند که کار بزرگی است. من در تیم‌های زیادی بودم و بخوبی می‌دانم وقتی پاداش داده نشود تیم به هم می‌ریزد اما اینجا این‌طور نیست و مدیریت خوب آقای اشکش باعث شد بازیکنان با تمام توان کار خود را دنبال کنند که امیدوارم بچه‌ها هم بزودی حق خودشان را بگیرند. من نمی‌دانم واقعاً مسئولان استان خوزستان تیم ما را نمی‌بینند یا نمی‌خواهند ببینند. تیمی که رکورد زده و الان مدعی صعود است. آنهایی که در فوتبال هستند می‌دانند استقلال ملاثانی چه کار بزرگی کرده اما توجهی به تیم نمی‌شود. 18 میلیارد واقعاً پولی نیست آن هم برای 40، 50 نفر اما مسئولان کمک نمی‌کنند.
 این هفته هم می‌توانستید به صدر جدول برسید اما مقابل شهرداری همدان مساوی کردید.
بله، الان تقریباً تیم دوم جدول هستیم و به خاطر تفاضل گل در رده سوم قرار گرفتیم. به هر حال بازی با شهرداری همدان که تیم خوبی است و در رده پنجم قرار دارد، آن هم در همدان، کار سختی بود. ما هفته بعد هم یک بازی مهم داریم که ان‌شاءالله در آن بازی فجرسپاسی را می‌بریم و صدر را به دست می‌آوریم.
 ظاهراً تیم‌تان هم در آستانه زدن رکورد استقلال تهران قرار گرفته و الان با هم برابر هستید.
بله، ما 30 هفته است که نباختیم. واقعاً رکورد جالبی است که در یک تیم لیگ یکی اتفاق افتاد. این در حالی است که ما مشکلات زیادی داریم. مشکلات مالی واقعاً بخش خوب مشکلات است و اگر پول بدهند حل می‌شود. ما مشکلات دیگری هم داریم که کار را سخت کرده. البته حل مشکلات مالی مثل رؤیا شده اما بازیکنان ما حجب و حیا دارند و چون بومی هستند حرفی نمی‌زنند و به بزرگترهای تیم احترام می‌گذارند. همه این بازیکنان خانواده دارند و تلاش می‌کنند تا خرج زندگی بدهند اما تا الان کوچکترین حرفی نزدند تا آرامش تیم حفظ شود. رکورد 30 هفته نباختن هم خیلی خوب است که امیدوارم هفته آینده هم مقابل فجرسپاسی پیروز شویم که هم صدر را بگیریم و هم رکورد استقلال را بزنیم. استقلال فصل گذشته کار بزرگی انجام داد که الان با آنها مساوی هستیم اما بدون شک آن رکورد را می‌شکنیم.
 اینکه خودت بازیکن سابق استقلال بودی و الان رکورد استقلال را می‌زنید چه حسی داری؟
اینکه 2 تیم اسم استقلال را دارند جالب است و واقعاً 30 هفته نباختن شاهکاری است که هم استقلال تهران آن را انجام داد و هم استقلال ملاثانی. خوشحالم که باز هم نام استقلال سر زبان‌ها افتاده و زدن رکورد استقلال هم جای دوری نرفته است.


Page Generated in 0.0051 sec