printlogo


کد خبر: 258192تاریخ: 1401/8/4 00:00
گفت و گو

قاسم حدادی‌فر:
با بدشانسی امتیازات زیادی را از دست دادیم
قاسم حدادی‌فر مربی ذوب‌آهن درباره شکست تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان می‌گوید: «ما در این بازی و نیز دیدار با استقلال مستحق شکست نبودیم. نمایش خوبی مقابل گل‌گهر ارائه کردیم و چند موقعیت گلزنی مناسب را از دست دادیم. امیدوارم این دو شکست را در هفته‌های آینده جبران کنیم.»
او درباره کیفیت مسابقات لیگ بیست و دوم می‌گوید: «از لحاظ امتیاز‌گیری عملکرد راضی‌کننده‌ای نداشته‌ایم. در بسیاری از بازی‌ها مستحق کسب امتیاز بودیم، اما امتیازات زیادی را به‌خاطر بدشانسی یا اشتباهات داوری از دست دادیم. باید در نظر بگیریم که چند بازیکن را در بخش تهاجمی از دست داده‌ایم و تعطیلات نیم‌فصل، فرصت مناسبی است تا تیم را در بخش تهاجمی تقویت کنیم.»
 
شروین بزرگ:
پرسپولیس تنها در بازی با تراکتور شرایط خوبی نداشت
شروین بزرگ مهاجم مس کرمان درباره شرایط تیمش می‌گوید: «مس تازه به لیگ برتر آمده است و نباید توقعات از تیم ما بالا باشد، در ضمن باید این را هم در نظر گرفت که جدا از تیم‌های بالای جدول، فاصله امتیازها از رده هفتم تا انتهای جدول چندان زیاد نیست.»
 او ادامه داد: «تیم ما با تیم هفتم جدول چهار امتیاز فاصله دارد و یک یا دو برد می‌تواند هر تیمی را در جدول چند پله بالاتر ببرد. خدا را شکر که صنعت نفت را شکست دادیم تا شرایط‌مان کمی بهتر شود. البته این را هم بگویم که در بازی با هوادار مستحق برد بودیم و اگر آن بازی را می‌بردیم شرایط‌مان قطعاً بهتر بود.»
 مهاجم مس کرمان درباره بازی تیمش با پرسپولیس اینطور حرف زد: «من معتقدم پرسپولیس فقط در بازی با تراکتور شرایط خوبی نداشت و برخی مسائل در شکست این تیم دخیل بود. پرسپولیس در بقیه بازی‌ها نتایج خوبی گرفته و اعتقادم این است که نسبت به فصل گذشته تیم قوی‌تری است.»  بزرگ درباره عملکرد خودش در این فصل توضیح داد: «قطعاً از عملکردم راضی نیستم و باید بیشتر تلاش کنم تا به اهدافی که دارم برسم.»
 
رضا جعفری:
تیم‌مان شخصیت پیدا کرده است
رضا جعفری وینگر نساجی درباره شرایط تیمش در لیگ برتر توضیح داد: «نتایج خوبی در ابتدای فصل نگرفتیم و با توجه به ناداوری‌ها این نتایج دلخواه ما نبود. با این حال به مرور امتیازات خوبی کسب کردیم و مقابل تیم‌های قدرتمند فولاد و گل‌گهر پیروز شدیم. نشان دادیم تیم باکیفیتی هستیم. تیم‌مان شخصیت پیدا کرده است. مطهری بسیار باشخصیت است و این شخصیت را به تیم القا کرده است. با مشورت و حرف‌های مطهری انگیزه کافی را کسب کردیم و به این خود‌باوری رسیدیم که تیم خوبی هستیم.»


Page Generated in 0.0057 sec