printlogo


کد خبر: 258191تاریخ: 1401/8/4 00:00
علی شجاعی: سه بازی را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم
فعلاً باید روی بازی با آلومینیوم تمرکز کنیم

علی شجاعی مدافع نساجی درباره شرایط خودش در لیگ بیست و دوم می‌گوید: «همه چیز از شرایط تیمی‌ می‌آید. همه در تیم ما دارند به‌ هم کمک می‌کنند و به هر حال یک نفر گل می‌زند و یک نفر هم پاس گل می‌دهد. خدا را شکر وضعیت خوبی داریم.»
او ادامه داد: «شرایط تیم خوب شده است. ابتدای لیگ ناداوری‌ها باعث شد نتیجه‌ها را از دست بدهیم اما خدا را شکر توانستیم در ادامه تیم‌های بزرگی را شکست دهیم. تیم ما شخصیت پیدا کرده است و این راه ادامه دارد. با ۲ برد همه چیز را فراموش نمی‌کنیم و باید تلاش کنیم این روند را ادامه دهیم.»
مدافع نساجی درباره کار با حمید مطهری توضیح داد: «همکاری با او لذت‌بخش است. مطهری بردن و بالانشینی را به ما یاد داده است و روز به روز این روحیه بهتر هم می‌شود. خدا را شکر جایگاه خوبی داریم و می‌توانیم این جایگاه را حفظ کنیم. اگر داوری به ما ضربه نمی‌زد شاید از این هم بهتر می‌شدیم.»
 شجاعی ادامه داد: «بازی با پیکان، ملوان و سپاهان سه بازی مهم برای ما بود که امتیازاتش را به‌دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم. با این حال چیزی هم نگفتیم و کارمان را ادامه دادیم. خدا را شکر اتفاقات خوبی برای تیم ما افتاده است اما چیزی که از همه مهم‌تر است حفظ این وضعیت و موفقیت در ادامه راه است.»
 او درباره هدف نهایی نساجی در پایان فصل توضیح داد: «هدف ما این است که در بالای جدول باشیم. تمرکز و تمرین بیشتر باعث می‌شود تا آخر فصل بالای جدول باشیم. البته باید بگویم این بردها نباید باعث شود انتظارات از ما بالا برود. پارسال در لیگ شرایط خوبی نداشتیم اما چیزی که مهم است این است که درنهایت جایگاه آبرومندی داشته باشیم. شرایط لیگ با جام حذفی خیلی فرق دارد.»
 مدافع نساجی درباره بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک می‌گوید: «بازی با آلومینیوم سخت است و باید تمرکز خوبی داشته باشیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم. فعلاً فقط به این بازی فکر می‌کنیم.»


Page Generated in 0.0070 sec