printlogo


کد خبر: 258180تاریخ: 1401/8/4 00:00
بازیکنان منچستر یونایتد در سال 2006 الان کجا هستند؟
کارشناس تلویزیونی، نویسنده کتاب و متهم در دادگاه!


مایکل کریک به‌عنوان مربی میدلزبورو انتخاب شد و جای کریس وایلدر را گرفت. او 16 سال پیش اولین بازی‌اش برای منچستر یونایتد را انجام داد و با این تیم تقریباً تمامی جام‌های ممکن را فتح کرد و 464 بازی هم برای آنها انجام داد. کریک در اولین بازی‌اش در پیروزی یونایتد برابر چارلتون در سال 2006 به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت و کنار امثال ادوین فن‌درسار، ریو فردیناند و رایان گیگز بازی کرد. اما آن بازیکنان که آن روز بازی کردند حالا کجا هستند؟

هافبک تهاجمی: رایان گیگز
این هافبک ولزی بازنشسته در حال حاضر در انتظار دادگاهش است. او متهم است که به کیت گرویل، نامزدش آسیب فیزیکی رسانده و تلاش کرده او را تحت کنترل روانی قرار دهد. البته گیگز این اتهامات را رد کرده است.

مهاجم: لوییس ساها
مهاجم یونایتد در آن بازی در سال 2013 فوتبال را کنار گذاشت و یک شبکه خصوصی برای ورزشکاران حرفه‌ای راه‌اندازی کرد. او همچنین کتابی به‌نام «تفکر خارج از چهارچوب (محوطه)» نوشته است.

هافبک راست: کریستیانو رونالدو
این بال پرتغالی یکی از بهترین بازیکنان دنیا شد و در حال حاضر پس از حضور در رئال مادرید و یوونتوس، به یونایتد برگشته است  و به زودی در جام‌جهانی نیز بازی خواهد کرد.

هافبک چپ: پارک جی سونگ
این هافبک کره‌ای مدیر فنی تیم چونبوک  هیوندا موتورز در لیگ یک کره‌جنوبی است. او در هنگام انتصابش گفت که می‌خواهد فرهنگ فوتبال اروپا را به فوتبال کره ببرد.

هافبک میانی: جان اوشی
این بازیکن ایرلندی مربی تیم استوک‌ سیتی در رقابت‌های چمپیونشیپ است. او همچنین در تیم‌های ردینگ و تیم جوانان ایرلند هم مربیگری کرده است.

هافبک میانی: دارن فلچر
او پس از بازنشستگی در سال 2019 می‌خواست مربی شود و پس از یک سال تجربه نشستن روی نیمکت، حالا مدیر فنی منچستر یونایتد است.

مدافع چپ: وس براون
این مدافع در سال 2018 در تیم کرالا بلسترز در سوپرلیگ هند از فوتبال خداحافظی کرد.

مدافع میانی: مایکل سیلوستره
این مدافع فرانسوی پس از بازنشستگی مدیر فوتبال باشگاه رن فرانسه شد. او اخیراً یک آژانس به‌نام تلنت لایف را راه‌اندازی کرده که وکیل بازیکنان جوان است.

مدافع چپ: پاتریس اورا
او هم مانند فردیناند اغلب در بازی‌های منچستر یونایتد به‌عنوان کارشناس تلویزیونی حضور می‌یابد.

دروازه‌بان: ادوین فن‌درسار
این دروازه‌بان هلندی حالا مدیر ارشد اجرایی باشگاه آژاکس است. او از سال 2016 از سمت مدیر بازاریابی به مدیریت اجرایی ارتقا یافت.

مدافع میانی: ریو فردیناند
این بازیکن انگلیسی در سال 2015 و پس از ترک کویینز پارک رنجرز بازی را کنار گذاشت. او حالا کارشناس تلویزیونی لیگ برتر و رقابت‌های اروپایی است.



 






 


Page Generated in 0.0048 sec