printlogo


کد خبر: 258164تاریخ: 1401/8/4 00:00
خبر



پرداخت پاداش ۵۰ میلیونی به رستمیان
هانیه رستمیان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان که موفق شده نخستین سهمیه المپیکی کاروان ایران در بازی‌های پاریس را کسب کند، پاداش 50 میلیون تومانی دریافت کرد.
هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک برای کسب هر سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس پاداشی مصوب کرد که مبلغ آن ۳۰ میلیون تومان است.
هانیه رستمیان ملی‌پوش تیراندازی موفق شد اولین سهمیه المپیک ایران را کسب کند. کمیته ملی المپیک قرار است به رستمیان بیشتر از بقیه پاداش بدهد و پاداش او ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. این پاداش ۵۰ میلیون تومانی برای این است که رستمیان اولین سهمیه المپیک ایران را کسب کرده و از طرفی جزو ورزشکاران بانوی ایرانی در بازی‌های المپیک پاریس خواهد بود. همچنین ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته‌اند از ۲۰ ماه مانده به المپیک پاریس حقوق دریافت می‌کنند.
 
رویارویی شاگردان عطایی با راه‌یاب ملل مریوان
هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، ۴ آبان با برگزاری هفت دیدار در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان و یزد پیگیری می‌شود.
بر همین اساس، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته، شاگردان بهروز عطایی در لبنیات هراز آمل مقابل راه‌یاب ملل مریوان به میدان می‌روند. تیم آمل اکنون در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته و راه‌یاب هم در رتبه هفتم است. نماینده مریوان نشان داده که حریف سرسختی برای رقبای خود محسوب می‌شود و به راحتی نمی‌توان از سدش گذشت. این تیم اولین شکست پیکان را که نایب قهرمان فصل قبل است، رقم زد. فولاد سیرجان ایرانیان هم که در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته مقابل شهرداری ارومیه به میدان می‌رود که بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد. پیکان تهران هم که در دو هفته گذشته وضعیت خوبی نداشته و مقابل رقبای خود شکست خورده است، برابر پاس گرگان به میدان می‌رود.
 
اعتراض مکتوب ساعی به فدراسیون جهانی
هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی رسماً به صادر نشدن روادید ملی‌پوشان ایران جهت حضور در رقابت‌های گرندپری منچستر اعتراض کرد.
سومین مرحله از رقابت‌های گرندپری در سال 2022 عصر دوشنبه دوم آبان ماه بعد از سه روز مبارزه 256 تکواندوکار از 61 کشور به میزبانی انگلستان در منچستر به پایان رسید. این در حالی است که ملی‌پوشان ایران به دلیل صادر نشدن روادید از سوی سفارت انگلستان در آنکارا، حضور در این مسابقات را از دست دادند. به همین منظور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو طی نامه‌ای به دکتر «چو» رئیس فدراسیون جهانی تکواندو اعتراض رسمی خود را از عدم همکاری انگلستان و صادر نشدن روادید اعلام کرد و خواستار رسیدگی فدراسیون به موضوع فوق شد.
 


Page Generated in 0.0047 sec