printlogo


کد خبر: 258146تاریخ: 1401/8/4 00:00
مصاحبه و خبر


ورمزیار: برد مقابل هوادار حیاتی ‌است
مدافع سابق استقلال در خصوص دیدار این هفته مقابل هوادار، عنوان کرد: «هوادار هم از آن تیم‌هایی است که به‌دنبال دفاع کردن و امتیاز گرفتن روی ضدحمله است. بنابراین استقلال باید با استفاده از تجربه دو بازی قبلی، نوع و شکل بازی را طوری اجرا کند که این سه امتیاز را بگیرد. این سه امتیاز بسیار حساس و حیاتی است چون کمک می‌کند استقلال در کورس قهرمانی بماند. پس از این بازی، ساپینتو می‌تواند تا بعد از جام جهانی تیمش را بهتر بشناسد و بیشتر کار کند. ورمزیار در خصوص شرایط کلی استقلال در 10 هفته سپری شده، گفت: «روند استقلال تا الان سینوسی بوده، بالا و پایین داشته، متوسط بوده، ولی با این حال باز هم باید به کادرفنی وقت بدهیم. ضمن اینکه باید خود ساپینتو، اخلاق، بیان و رفتارش هم مدیریت شود. اینها مواردی است که اگر مدیریت نشود، هم به خودش و هم به تیم آسیب می‌زند.»
 
اردوی خارجی؟
تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار سوپرجام مقابل نساجی مازندران وارد تعطیلات طولانی لیگ به‌دلیل اردوی تیم ملی و حضور تیم ایران در جام‌جهانی خواهد شد و تقریباً تا اواخر آذرماه هیچ دیدار رسمی برگزار نخواهد کرد. نکته مهم این است که بعد از این تعطیلات طولانی، استقلال باید به مصاف حریف قدیمی خود، پرسپولیس برود که این مسأله اهمیت تمرینات آماده‌سازی و تاکتیکی استقلال را دو چندان خواهد کرد. تیم فوتبال استقلال قصد دارد یک اردوی تدارکاتی خارج از کشور را در ترکیه یا امارات برگزار کند که اگر به خاطر شرایط مالی اردوی خارجی مهیا نشد به کیش خواهد رفت تا در آنجا اردو زده و تمرینات منظمی را انجام دهد. در زمانی که همه چشم‌ها به قطر دوخته شده ساپینتو در حال آماده‌سازی تیمش است. او می‌داند روزهای سختی در انتظار اوست. موفقیت در سوپرجام همچنین نتیجه دربی می‌تواند برای ساپینتو پرتغالی بسیار تأثیرگذار باشد.
 
استقلال نیم فصل قطعاً خروجی دارد
استقلال در هر پست بازیکنان زیادی دارد که طبیعی است به بعضی‌ها فرصت کمتری برای بازی برسد، به همین دلیل هم هست که تعدادی از بازیکنان خودشان دوست دارند جدا شوند و تعدادی دیگر نفراتی هستند که ساپینتو چندان علاقه‌ای به ادامه کار با آنها ندارد. شنیده‌ها حاکی از آن است که لیست استقلال در نیم فصل دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد، احتمالاً چند بازیکن از این تیم جدا می‌شوند و نفرات جدیدی به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهند شد.


Page Generated in 0.0074 sec