printlogo


کد خبر: 258143تاریخ: 1401/8/4 00:00
قول فتح‌الله‌زاده در دیدار با بازیکنان و ساپینتو
پـــــول با من، جام با شما

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مدیرعامل باشگاه استقلال به محل تمرین این تیم رفت و با مربیان و بازیکنان دیدار کرد. فتح‌الله‌زاده هفته پیش درباره حضورش در تمرین استقلال اطلاع‌رسانی کرده بود و طبق وعده قبلی در تمرین حاضر شد و سعی کرد به بازیکنان و اعضای کادرفنی روحیه دهد.
فتح‌الله‌زاده در صحبت‌هایی که در حضور همه اعضای تیم انجام شد، حرف‌هایی به زبان آورد که اگر جامه عمل پوشانده نشود، در آینده برای او دردسرهایی را به وجود خواهد آورد. بخصوص آنجا که به بازیکنان گفت: «جای هیچ نگرانی در مسائل مالی وجود ندارد. با قدرت به کارتان ادامه دهید. من از شما موفقیت می‌خواهم. دوست دارم جام قهرمانی را بالای سر ببرید. این برای من از هر چیزی مهم‌تر است. باید دست به دست هم دهیم و دل هواداران را شاد کنیم. از شما می‌خواهم فقط روی موفقیت تمرکز کنید و کاری به مسائل مالی نداشته باشید. من به شما قول می‌دهم مسائل مالی را به طور جدی پیگیری خواهم کرد و حقوق‌تان را از باشگاه دریافت خواهید کرد.»
فتح‌الله‌زاده سپس رو به ساپینتو کرد و گفت: «من به کار آقای ساپینتو اعتقاد دارم. او بازیخوان خوبی است. این را در جریان بازی‌های استقلال دیدم. شما خوب بازی می‌کنید و این نشان می‌دهد سرمربی دارد زحمت می‌کشد. در بازی قبل باید چهار گل می‌زدید که بدشانسی آوردید. امیدوارم در بازی‌های بعد نتیجه زحمات خودتان را با گلزنی‌ها بگیرید و به پیروزی برسید. آقای ساپینتو هم جای هیچ نگرانی نداشته باشد. من به او اعتقاد دارم. ایشان فصل بعد هم سرمربی خواهد بود. چه قهرمان شود، چه نشود.»
***
فتح‌الله‌زاده در حالی از قطعی بودن آینده کاری ساپینتو در استقلال حرف زد که بدون شک اگر این مربی پرتغالی نتواند با استقلال صاحب جام شود، فشار هواداری به نقطه‌ای خواهد رسید که عرصه فعالیت بر او تنگ خواهد شد. تجربه کار در باشگاه استقلال نشان داده سطح انتظارات به گونه‌ای است که برای هیچ شخصی مصونیت ایجاد نخواهد کرد.
***
در این جلسه سرپایی ساپینتو هم حرف‌هایی به زبان آورد که جالب توجه بود. به سرمربی استقلال اطلاعاتی درباره گذشته فتح‌الله‌زاده داده بودند و او در ابتدای حرف‌هایش به این موضوع اشاره کرد که فتح‌الله‌زاده بخوبی باشگاه را می‌شناسد و در استقلال صاحب القاب بسیاری بوده است. این جمله باعث شد تا فتح‌الله‌زاده لبخندی گوشه لب بنشاند. ساپینتو در ادامه صحبت‌هایش گفت: «من و همه بازیکنان تلاش می‌کنیم بهترین نتایج رقم بخورد. امیدواریم با حمایت مدیرعامل باشگاه به دستاوردهای بزرگی برسیم. هدف ما رسیدن به جام قهرمانی است و برای به دست آوردن آن تلاش خواهیم کرد.»
در خلال این دیدار فتح‌الله‌زاده با برخی بازیکنان نیز گپ و گفت اختصاصی داشت. پرویز مظلومی هم در کنار مدیرعامل باشگاه استقلال حضور داشت. او که یکی از اعضای هیأت مدیره محسوب می‌شود سال‌ها قبل به‌عنوان سرمربی در کنار فتح‌الله‌زاده بود. به نظر می‌رسد همکاری این دو تحت عنوان دیگری ادامه دارد. برخی افراد نیز در کنار فتح‌الله‌زاده دیده شدند که هنوز مشخص نیست چه سمتی در باشگاه استقلال دارند و به نظر می‌رسد مدیرعامل استقلال در آینده درباره موقعیت این افراد در باشگاه استقلال توضیحاتی بدهد.
به هر حال حضور فتح‌الله‌زاده در کنار بازیکنان و بیرون آمدن چند عکس و فیلم شاید برای او و همراهانش جذاب باشد اما بدون شک تا زمانی که آقای مدیر نتواند به وعده‌های مالی خود عمل کند رضایت تیمی را به دست نخواهد آورد. مدیرعامل باشگاه استقلال باید به طور جدی دنبال جور کردن منابع مالی باشد تا تیمش در ادامه لیگ با بحران بی‌پولی مواجه نشود.


Page Generated in 0.0061 sec