printlogo


کد خبر: 258139تاریخ: 1401/8/4 00:00
خبر

تمرینات اختصاصی سردار آزمون


سردار آزمون که پس از مصدومیت، با هماهنگی انجام شده میان فدراسیون فوتبال و باشگاه لورکوزن زیر نظر کادر تیم ملی برنامه‌های ویژه خود را پیش می‌برد، همچنان با میکاییل موریرا به تمرینات خود ادامه می‌دهد تا بتواند در جام جهانی تیم ملی ایران را همراهی کند.
او تا هفتم آبان زیر نظر کادر تیم ملی به تمرین خواهد پرداخت و پس از این تاریخ براساس توافق قبلی، تمرینات خود را در باشگاه لورکوزن از سر خواهد گرفت. آزمون اواخر آبان ماه به قطر پرواز می‌کند تا به آخرین اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی اضافه شود. مهاجم لورکوزن امیدوار است که بتواند برای اولین بازی تیم ملی در جام جهانی مقابل انگلیس آماده شود.
 
نایب‌ قهرمانی تیم دختران نونهال در تورنمنت کافا

تیم فوتبال دختران نونهال کشورمان به ‌عنوان نایب قهرمانی تورنمنت کافا دست یافت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال دختران نونهال کشورمان دیروز در دومین دیدار خود از تورنمنت کافا به مصاف تاجیکستان میزبان رفت و توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد، ولی به‌دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد. تانیا جهانشاهی در دقیقه 43 زننده تک گل ایران بود.
تیم ملی نونهالان دختران با این ترکیب مقابل تاجیکستان بازی کرد: الینا شهبازی، سمانه قمری (کاپیتان)، ستایش فیض رحیمی، پرنیا پیشدار، مائده بیرنگ، شادان شاه میری (رژان رحیمیان - آوا داودی)، مهدیس رستمی، تانیا جهانشاهی، پرنیا رحمانی، یسنا جعفرنیا (آریسا کوه گرد - اسرا شیرعلی بیگی)، مریم دینی (الینا میرزاپور).
همچنین در پایان این تورنمنت سمانه قمری از سوی مسئولان برگزاری به‌عنوان برترین بازیکن انتخاب شد.
 
 امیر قطر: از هیچ میزبان جام‌جهانی مثل ما انتقاد نشد
امیر قطر گفت که این کشور به خاطر میزبانی در جام جهانی با بیشترین انتقادات روبه‌رو بود ولی با حسن نیت با آنها برخورد کرد.
تمیم بن حمد خلیفه آل ثانی، امیر قطر گفت: «از زمانی که ما افتخار میزبانی جام جهانی را داشته‌ایم، قطر در معرض کارزار بی‌سابقه‌ای قرار گرفته است که هیچ کشور میزبانی آن را تجربه نکرده است. ما در ابتدا با حسن نیت با این موضوع برخورد کردیم و حتی در نظر گرفتیم که برخی از انتقادات مثبت و مفید بود و به ما کمک کرد تا جنبه‌هایی را که باید توسعه یابد، توسعه دهیم. اما به‌زودی برای ما روشن شد که متأسفانه انگیزه‌های واقعی پشت این کارزار دشمنی بود.»
او بدون پرداختن به جزئیات، انتشار اخبار جعلی و استانداردهای دوگانه منتقدان را محکوم کرد. قطر به طور مرتب به‌دلیل نقض حقوق بشر مورد انتقاد قرار گرفته است. عفو بین‌الملل اخیراً از استثمار مداوم کارگران خارجی در قطر انتقاد کرده است.


Page Generated in 0.0045 sec