printlogo


کد خبر: 258138تاریخ: 1401/8/4 00:00
مخالفت دوباره فولاد با حضور نکونام در تیم ملی
گرشاسبی: قرارداد پاره‌وقت حرفه‌ای نیست

مهدی تاج با وجود مخالفت باشگاه فولاد دوباره از اضافه شدن جواد نکونام به کادر فنی تیم ملی صحبت کرد. رئیس فدراسیون فوتبال گفت: «سرمربی باید شخصاً کمک‌مربی‌اش را انتخاب کند. ضمن احترام به همه مربیان داخلی که عالی هستند، کارلوس کی‌روش قبلاً با نکونام کار کرده است. ما قرارداد پاره‌وقتی خواهیم داشت و اتفاقی رقم می‌زنیم تا قرارداد نکونام با فولاد پابرجا باشد. عدد و ارقام اعلام‌ شده برای قرارداد دائمی قابل ملاحظه است و نمی‌توانیم آن را بدهیم.»
گرشاسبی اما یک بار دیگر ادعای تاج را رد کرد. مدیرعامل باشگاه فولاد در مخالفت با انتقال موفق نکونام به تیم ملی گفت: «مگر حق‌التألیفی است که بخواهد پاره وقت باشد؟»
گرشاسبی درباره حضور همزمان کریم باقری در پرسپولیس و تیم ملی گفت: «شاید این اتفاق بتواند برای یک کمک‌مربی رخ دهد، ولی چگونه سرمربی یک تیم می‌تواند تیم را رها کرده و پاره وقت در جایی دیگر کار کند؟ این بحث اصلاً حرفه‌ای نیست، ما تیم را بر اساس نظر نکونام بسته‌ایم و باید با سرمربی‌‌مان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. در این شرایط نمی‌توانیم برای مدت زیادی بدون سرمربی باشیم.» او درباره مذاکره با تاج اضافه کرد: «هیچ صحبتی تاکنون در این باره با من نشده است.»
 


Page Generated in 0.0057 sec