printlogo


کد خبر: 258124تاریخ: 1401/8/3 00:00
سوژه


آ.ا.ک بدون ایرانی‌ها مقابل لوادیاکوس
مصدومیت میلاد و حاجی‌صفی نگرانی کی‌روش

تیم فوتبال آ.ا.ک آتن در چهارچوب هفته نهم مسابقات سوپرلیگ یونان به مصاف لوادیاکوس می‌رود. آ.ا.ک  برای بازی این هفته چند غایب دارد. میلاد محمدی مدافع ایرانی تیم آ.ا.ک یکی از این نفرات است که به خاطر آسیب‌دیدگی در مسابقه گذشته، هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و مشخص نیست چه زمانی شرایط بازی را به دست می‌آورد. احسان حاجی‌صفی دیگر بازیکن ایرانی هم از غایبان اصلی آ.ا.ک محسوب می‌شود. مشکلات عضلانی پای چپ، دلیل آسیب‌دیدگی حاجی‌صفی عنوان شده است. آ.ا.ک آتن با وجود مصدومیت این دو بازیکن ایرانی کار سختی برای انتخاب دفاع چپ خواهد داشت. همچنین آسیب‌دیدگی این دو بازیکن نگرانی کارلوس کی‌روش را به همراه داشته است. بخصوص حاجی‌صفی که جزو بازیکنان باتجربه و ثابت تیم ملی محسوب می‌شود و کی‌روش حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

علیپور همچنان پشت خط ناوارو

در ادامه مسابقات هفته دهم لیگ پرتغال، ژیل‌ویسنته که علی علیپور را برخلاف بازی جام حذفی در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، مقابل چاوز رده یازدهمی قرار گرفت. یاران علیپور که در سه هفته گذشته لیگ برتر پرتغال موفق به کسب پیروزی نشده و یک تساوی و دو باخت متوالی داشتند، در این بازی هم با وجود اینکه با یک گل پیش بودند، در نهایت شکست سنگینی را متحمل شدند. ژیل‌ویسنته در بازی این هفته که یک اخراجی هم در نیمه اول داد، با نتیجه سه بر یک مقابل چاوز شکست خورد و با ۹ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت. علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل‌ویسنته پس از گلزنی و ارسال پاس گل در مسابقه اخیرشان در جام حذفی، از دقیقه ۶۸ دیدار برابر چاوز وارد زمین شد و پنجمین بازی خود در لیگ برتر پرتغال را انجام داد. ناواروی اسپانیایی مهاجم اصلی ژیل‌ویسنته است که جزو برترین گلزنان لیگ پرتغال در فصل جاری هم محسوب می‌شود.

اتحاد کلبا 3- صفر برنده می‌شود؟
اعتراض مجیدی به بازیکن الوصل

اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ امارات مقابل الوصل صدرنشین به تساوی ارزشمند 2 - 2 رسید. سایت «اسپورت» امارات از تخلف باشگاه الوصل در بازی دادن یک بازیکن غیرقانونی خبر داد و نوشت: «گزارش‌ها حاکی از آن است باشگاه اتحاد کلبا به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کرده و خواهان باطل کردن کارت بازی شانکلای بازیکن آرژانتینی الوصل شد.» اتحاد کلبا با هدایت مجیدی اکنون با 11 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و در صورت برگشتن ورق به نفع سرمربی سابق استقلال تیم مجیدی 13 امتیازی می‌شود و به رده پنجم صعود می‌کند.


Page Generated in 0.0049 sec