printlogo


کد خبر: 258115تاریخ: 1401/8/3 00:00
خبر



بازی با مس بعد از 3370 روز
پرسپولیس در هفته جاری در حالی به مصاف مس کرمان می‌رود که این دو تیم پس از حدود یک دهه بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت. قرمزهای تهرانی در هفته دهم لیگ برتر بیست و دوم باید به مصاف تیمی بروند که بعد از حدود ۹ فصل دوباره پا به لیگ برتر گذاشته است. جالب است بدانید آخرین مصاف دو تیم با برتری قاطع و پرگل پرسپولیس به پایان رسید و سرخپوشان در آن دیدار موفق شدند با ۶ گل در کرمان تیم مس را درهم بکوبند تا وداع مس با لیگ برتر سیزدهم با شکست تلخی مقابل پرسپولیس رقم بخورد. از آن روز تا روز پنجشنبه هفته جاری که دو تیم باید روبه‌روی هم قرار بگیرند، ۳۳۷۰ روز می‌گذرد تا نارنجی‌های کرمانی و قرمزهای تهرانی پس از ۹ سال دوباره ملاقات ویژه‌ای با یکدیگر داشته باشند.
 
تمرین 75 دقیقه‌ای با ملی‌پوشان
پرسپولیس دیروز دوباره در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کرد. بازیکنان قبل از شروع تمرین به صحبت‌های سرمربی گوش فرا داده و آخرین شرایط تمرینی و تیمی برای آنها تشریح شد. ملی‌پوشان پرسپولیس بعد از حضور در اردوی تیم ملی، از دیروز در اختیار کادر فنی قرار داشتند و در بخش‌های مختلف تمرین شرکت کردند. تمرین دیروز شامل بخش‌های مختلفی از جمله تمرینات ترکیبی، حفظ توپ، حمله به دروازه و فوتبال درون تیمی بود. تمرین دوشنبه قرمزپوشان ۷۵ دقیقه به طول انجامید و مثل تمرین روز یکشنبه، آیتم‌های سنگینی در دستور کار بود. پرسپولیس فعلاً مصدوم ندارد و بازیکنان با آمادگی کامل در اختیار کادر فنی قرار دارند.
 
شاهرودی در تمرین پرسپولیس
رضا شاهرودی مدافع سابق پرسپولیس و پیشکسوت سرخپوشان، دیروز در محل تمرین تیم حاضر شد و نظاره‌گر تمرین قرمزپوشان بود و با اعضای کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفت‌و‌گو و برای پرسپولیس در بازی آینده، آرزوی موفقیت کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل مس کرمان، امروز و فردا (چهارشنبه) دو جلسه تمرینی را در برنامه دارد و پس از آن در اردوی پیش از بازی شرکت خواهد کرد.

یحیی و سابقه یک مساوی مقابل مس
پرسپولیس و مس تاکنون ۱۶ بار در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که حاصل آن، ۵ پیروزی، ۷ تساوی و ۴ شکست برای سرخپوشان بوده است. یحیی گل‌محمدی هم در کسوت سرمربی پرسپولیس تا کنون یک بار مقابل مس‌ کرمان قرار گرفته که نتیجه مسابقه 2-2 در تهران مساوی شد.


Page Generated in 0.0054 sec