printlogo


کد خبر: 258109تاریخ: 1401/8/3 00:00
خبر



پرسپولیس به کاظمی برگشت
غافلگیری اهالی پایتخت در روز یکشنبه نصیب پرسپولیسی‌ها هم شد و در آخرین دقایق تمرین باران شرایط را سخت کرد.همین مساله باعث شد تمرین دیروز ساعت 12 ظهر برگزار شود.
نکته اینکه تمرین پرسپولیسی‌ها تنها یک روز در ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد و از دیروز دوباره سرخ‌ها به ورزشگاه شهید کاظمی برگشتند.
جالب اینکه تمرین امروز و فردا هم در همین ورزشگاه برگزار می‌شود چرا که زمین نفت برای یک روز در هفته هماهنگ شده است. گفته می‌شود زمین چمن این ورزشگاه به درخواست یحیی دوباره کوتاه شده اما این ورزشگاه نور ندارد و تمرینات باید قبل از تاریکی هوا برگزار شود.

خبری از پرداختی باشگاه نشد
بازیکنان پرسپولیس تا اینجای لیگ حدود 20 درصد از مطالبات این فصل خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کرده‌اند. این در حالی است که آنها انتظار داشتند حداقل 15 درصد دیگر تا  دیروز دریافتی داشته باشند که انتظارشان به جایی
نرسید.
این در حالی است که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در جلسه هفته گذشته با پنج بازیکن با تجربه تیم به آنها وعده داده بود که بزودی مطالبات آنها واریز خواهد شد که فعلاً این اتفاق رخ نداده است.

بازیکنان همچنان دنبال آپشن و پاداش
با اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پاداش‌های پیروزی‌های پرسپولیس در این فصل پرداخت شده اما بازیکنان می‌گویند پاداش برد این فصل مقابل نفت مسجدسلیمان و پاداش پیروزی مقابل سپاهان در فصل گذشته را از باشگاه طلبکارند.
از طرف دیگر بازیکنان پرسپولیس طلب‌های دیگری هم از این باشگاه دارند. نظیر پاداش‌های آسیایی و همچنین آپشن‌هایی که باید به آنها پرداخت می‌شده که این اتفاق فعلاً رخ نداده.

رأی اسدبیگی اعلام نشد
با گذشت 10 هفته از لیگ برتر، کمیته تعیین وضعیت قرار بود دیروز رأی نهایی خود را در خصوص شکایت باشگاه ذوب‌آهن از سینا اسدبیگی اعلام کند و اینکه رأی نهایی به سمت کدام طرف خواهد بود اما این اتفاق نیفتاد. باشگاه پرسپولیس در تمام روزهای گذشته مدعی شده بود که کمیته حقوقی تمام شرایط را سنجیده و اقدام به عقد قرارداد کرده است و از سوی دیگر در بدترین شرایط هم این باشگاه آسیبی از رأی نخواهد دید.


Page Generated in 0.0071 sec