printlogo


کد خبر: 258103تاریخ: 1401/8/3 00:00
خبر

مصدومیت ریگی در آستانه بازی با مس
تیم فوتبال سپاهان در  بازی آینده خود به مصاف مس رفسنجان می‌رود اما برای این  بازی چند مصدوم دارد. علاوه بر یاسین سلمانی و رشید مظاهری که به این مسابقه نمی‌رسند یک مصدوم دیگر هم به این تیم اضافه شده است. مسعود ریگی هافبک تیم فوتبال سپاهان روز یکشنبه در جریان تمرین این تیم از ناحیه دنده آسیب دید و مجبور به ترک تمرین شد.

زمان نقل و انتقالات لیگ برتر مشخص شد
محمدرضا کسرایی مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر از روز شنبه ۱۷ دی آغاز می‌شود  و تا روز پنجشنبه مورخ۶ بهمن ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.  او ادامه داد: نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک نیز از روز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ آغاز می شود و روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.

مصاف پولاد اکسین و داماش در مرحله دوم حذفی
تیم پولاد اکسین ایذه حریف خود را  در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی شناخت. مرحله اول جام حذفی ۱۸ مهرماه برگزار شد که پولاد اکسین ایذه در دیداری خارج از خانه توانست تیم کوروش کبیر زابل را از پیش رو بردارد و به مرحله بعدی صعود کند. مرحله دوم جام حذفی هم دیروز دوم آبان‌ماه قرعه‌کشی شد و بر اساس آن، نماینده خوزستان باید ۱۹ آبان‌ماه در بازی خارج از خانه رودرروی داماش تهران قرار بگیرد.

هفته دهم لیگ یک
کار سخت شمس‌آذر و ملاثانی
هفته دهم لیگ یک امروز با انجام 7 بازی مهم در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. در مهم‌ترین بازی این هفته، تیم صدرنشین شمس آذر قزوین میهمان خیبر خرم‌آباد است. شمس‌آذر که صدر جدول را با بهترین خط حمله، در اختیار دارد امروز کار سختی مقابل شاگردان فراز کمالوند خواهد داشت. در دیگر بازی، استقلال ملاثانی که در رده سوم جدول قرار گرفته و مدعی صعود به لیگ برتر است، با شهرداری همدان رقابت خواهد کرد. فجرسپاسی این هفته کار سختی ندارد و میزبان تیم رده پانزدهمی خلیج‌فارس ماهشهر است. بازی تیم‌های شهرداری آستارا و امید وحدت مشهد هم به خاطر مشکلات تیم خراسانی برگزار نخواهد شد. برنامه هفته دهم لیگ یک به این شرح است:

سه‌شنبه 3 آبان 1401
دریابابل- آرمان‌گهر، 14:30
مس شهربابک- چوکای تالش، 14:45
فجرسپاسی شیراز- خلیج‌فارس ماهشهر، 14:45
شهرداری همدان- استقلال ملاثانی، 15:00
سایپا- چادرملو اردکان، 15:00
خیبر خرم‌آباد- شمس‌آذر قزوین، 15:00
ون پارس اصفهان- استقلال خوزستان، 15:00
پارس جنوبی جم- خوشه‌طلایی ساوه، 15:30
شهرداری آستارا- امید وحدت مشهد، تعویق


Page Generated in 0.0046 sec