printlogo


کد خبر: 258098تاریخ: 1401/8/3 00:00
مصاحبه

علی محسن‌زاده:
 نفت به روزهای خوبش باز می‌گردد

 علی محسن‌زاده دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان درباره بازی تیمش مقابل مس رفسنجان توضیح داد: «هر دو تیم چندین موقعیت داشتند. خدا را شکر من و خط دفاعی توانستیم جلوی موقعیت‌های حریف را بگیریم. بازیکنان ما نیز چند موقعیت ایجاد کردند و در نهایت بازی مساوی شد. بازی خانگی بود و طبیعتاً ما دوست داشتیم سه امتیاز را بگیریم منتها همین که بعد از چند بازی روند شکست‌هایمان متوقف شد و امتیاز گرفتیم برای حال روحی تیم یک اتفاق مثبت بود.»
او درباره شرایط تیمش طی چند هفته اخیر توضیح داد: «نفت رفته‌رفته بهتر می‌شود. مطمئن باشید محمدرضا مهاجری و بچه‌ها نیز دنبال این هستند که نفت به روزهای خوبش برگردد. ما همان تیمی هستیم که مقابل استقلال و پرسپولیس خوب کار کردیم و ان‌شاءالله در ادامه راه به همان نفتی تبدیل می‌شویم که همه انتظار دارند و هواداران مسجدسلیمانی را خوشحال می‌کنیم.»
 
فریبرز گرامی:
قرار نیست مقابل استقلال دفاع کنیم

فریبرز گرامی مدافع هوادار درباره اینکه آیا تساوی مقابل استقلال برای آنها راضی‌کننده است توضیح داد: «طبیعتاً امتیاز گرفتن در این بازی برای ما خوب است، ولی قرار نیست برابر استقلال فقط دفاع کنیم و دنبال تک امتیاز باشیم. ما برابر پرسپولیس هم تهاجمی بازی کردیم. ساکت الهامی عقیده دارد که بازی با استقلال و پرسپولیس مثل یک ویترین است و باید از این بازی‌ها استفاده کنیم. شما دیدید که تیمی مثل آلومینیوم برابر استقلال خوب دفاع کرد و امتیاز گرفت، ولی هدف ما در این بازی برد است و می‌خواهیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.»
او درباره شرایط تیمش می‌گوید: «بعد از سه شکست پیاپی موفق شدیم مقابل مس کرمان و ملوان پیروز شویم و در بازی با پیکان هم یک امتیاز گرفتیم. خدا را شکر شرایط تیم برای بازی با استقلال خوب است و امیدوارم با توجه به اینکه میزبان هستیم، سه امتیاز کامل این بازی را بگیریم.»
 
نوشی‌صوفیانی:
تقسیم امتیازات عادلانه بود

 داود نوشی‌صوفیانی دروازه‌بان مس رفسنجان درباره بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان می‌گوید: «هر دو تیم چند موقعیت داشتند و به نظر من تقسیم امتیازات عادلانه بود. درست است که‌ ما نیاز به برد داشتیم اما گرفتن یک امتیاز در خانه حریف هم برای ما خوب است چون مسجد سلیمان هم تیم کمی نیست. شاید آنها نتایج بدی در چند بازی اخیر گرفته باشند، ولی چیزی از ارزش‌‌های آنها کم نمی‌کند. در کل بازی در خوزستان بخصوص در مسجدسلیمان برای تمام تیم‌ها دشوار است‌.»


Page Generated in 0.0054 sec