printlogo


کد خبر: 258097تاریخ: 1401/8/3 00:00
ایزد سیف‌الله‌پور: امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند
حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل نساجی درباره محل برگزاری بازی سوپرجام می‌گوید: «ما قبل از اینکه موضوع میزبانی سیرجان مطرح شود، با سرپرست سازمان لیگ صحبت کردیم و دو پیشنهاد دادیم. ما به سازمان لیگ گفتیم که اگر قرار است در دیدار سوپرجام تماشاگران حضور داشته باشند، با برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی مشکلی نداریم و سهم هر تیم به یک اندازه برای حضور هواداران باشد، بعد از آن هم گفتیم که اگر قرار نیست تماشاگران حضور داشته باشند، از بین ورزشگاه آزادی و شهید وطنی به قید قرعه یک ورزشگاه را انتخاب کنند. این در حالی است که باشگاه استقلال هم موافق قرعه‌کشی است و فکر می‌کنم بهترین گزینه برای سازمان لیگ خواهد بود.»
 او درباره اینکه نواقص ورزشگاه وطنی همچنان برطرف نشده است این‌طور حرف می‌زند: «درباره نواقص این ورزشگاه، طی توافقی که با اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران داشته‌ایم قرار شده است که ورزشگاه وطنی به باشگاه نساجی واگذار شود و نگهداری این ورزشگاه برعهده باشگاه باشد. اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران قول مساعد داده است که نواقص ورزشگاه برطرف شود تا در بازی‌های آینده و حضور تماشاگران مشکلی وجود نداشته باشد.»
 مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد اینکه شاگردان حمید مطهری با عملکرد خوبی که در لیگ داشتند، با روحیه خوبی پا به دیدار سوپرجام می‌گذارند، معتقد است: «نتایج نساجی حاصل یک کار و تلاش گروهی است. از مالک، مدیران، کادر فنی، پزشکی، تدارکات و بازیکنان همه در کنار هم زحمت می‌کشند و همه یکدل برای شادی هواداران نساجی تلاش می‌کنند. ما همکاری خوبی با مربی بادانش خود داریم و مطمئن هستیم که نساجی با حمید مطهری حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن خواهد داشت.»
سیف‌الله‌پور درباره این موضوع که نساجی با وجود برگزاری بازی در ورزشگاه وطنی از حضور تماشاگرانش محروم بوده، توضیح داد: «برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران هیچ لذتی ندارد، هواداران که در ورزشگاه باشند همه اعضای تیم روحیه و انگیزه می‌گیرند. یک تیمی مثل نساجی به‌عنوان یک تیم پرهوادار از این اتفاق آسیب دیده است. همه دیدیم در چند هفته اول لیگ که بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شد چه هیجانی در مسابقات بود. امیدوارم مشکلات هرچه زودتر برطرف شود تا دوباره هواداران را در کنار خود ببینیم.»


Page Generated in 0.0057 sec