printlogo


کد خبر: 258079تاریخ: 1401/8/3 00:00
دیناموزاگرب- میلان؛ ساعت 22:30
امتیاز بگیر تا بمانی!

نبرد امشب میلان با دیناموزاگرب در اشتادیون ماکسیمیر، بازی دو تیم چهار امتیازی است که به‌صورت مشترک قعرنشین جدول گروه E لیگ قهرمانان هستند و برای اینکه در هفته آخر شانس صعود داشته باشند، باید از بازی امشب امتیاز بگیرند. قهرمان کرواسی از سه بازی آخر خود تنها یک امتیاز گرفته و تنها برد نماینده ایتالیا در این گروه در بازی قبلی با همین تیم در سن‌سیرو به دست آمده است.
اخراج فیکایو توموری در دقیقه 18 بازی قبلی میلان مقابل تیم سابقش، چلسی، کار دست تیم استفانو پیولی داد و با 2 گل به آبی‌ها باختند تا شرایطشان وخیم شود. پیولی شاید در دو سال گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای در سری A داشته و نتیجه‌اش نخستین قهرمانی میلان بعد از 10 سال بود اما روسونری در 10 بازی آخرش در لیگ قهرمانان تنها دو برد داشته و شش باخت متحمل شده است. میلان در بازی آخرش مونتزا، همسایه‌اش در لومباردی را 4 بر یک شکست داد تا فاصله سه امتیازی‌اش با ناپولی صدرنشین حفظ شود اما حالا باید موفقیت داخلی به سطح قاره منتقل شود. میلان اگر با سه گل یا بیشتر ببازد، حذف می‌شود و همچنین کنار می‌رود اگر با هر نتیجه‌ای شکست بخورد و سالزبورگ، چلسی را ببرد. از طرف دیگر از دو بازی باقیمانده شش امتیاز بگیرد، شانس خوبی برای صعود دارد و حداقل به لیگ اروپا می‌رود. دارنده هفت قهرمانی اروپا خاطرات خوبی از بازی با تیم پایتخت کرواسی دارد؛ میلان هر پنج بازی‌اش با دیناموزاگرب را برده و در چهار بازی سه گل زده است.
بازی ماه گذشته دو تیم نخستین دیدار بعد از 21 سال بود که تیم آنته کاچیچ 3 بر یک باخت. صدرنشین دست نیافتنی لیگ کرواسی در پنج بازی آخر خانگی‌اش در لیگ قهرمانان تنها یک باخت داشته و اگر می‌خواهد بعد از جام جهانی هم در رقابت‌های اروپایی باشد، باید از آخرین بازی خانگی بهره بگیرد. این تیم جمعه شب در آخرین بازی خود در لیگ کرواسی با نزدیکترین رقیب خود، هایدوک اشپلیت یک-یک مساوی کرد.
 
اخبار تیمی
پیولی برای بازی با مونتزا هفت تغییر در تیمش ایجاد کرد و تیم پرمصدومش نسبتاً سرحال است. اما توموری محروم است و براهیم دیاس که دو گل در لیگ زد، مجبور به ترک زمین شد و شاید پیولی دوباره دست به تغییر بزند.
کاچیچ برای بازی با هایدوک از تیمی قدرتمند استفاده کرد اما ممکن است لوکا ایوانوسچ که بازیکن تعویضی بود، از ابتدا در ترکیب باشد.
میسلاو اورشیچ که با 19 گل بهترین گلزن باشگاه در اروپا است، در خط حمله با برونو پتکوویچ همکاری می‌کند.
 
ترکیب احتمالی
دیناموزاگرب: لیواکوویچ؛ ریستوفسکی، پریچ، سوتالو؛ میشیــــــچ؛ محرمی، آدمی، لیوبیچیچ، ایوانوسچ؛ اورشیچ،
 پتکوویچ
میلان: تاتاروشانو؛ کالولو، گابیا، کیائر، هرناندس؛ تونالی، بن ناصر؛ مسیاس، دی کلتر، لیائو؛ ژیرو

 


Page Generated in 0.0065 sec